Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un Brăduț Altfel. Primul meu Giveaway Decembrie 2, 2013

Brăduleț, brăduț drăguț

Ninge peste tine

Vino-n casa mea unde-i cald și bine

Pom de Anul Nou te fac

O, ce burie!
Cu bomboane raw te-mbrac

Și globuri bio o mie… :D

Nu vor fi chiar o mie de globuri bio dar am câteva „globulețe” raw, 100% naturale și handmade de dat. Și totul a plecat de la faptul că în perioada asta toată lumea deapănă amintiri pe Facebook, pe bloguri și prin comentarii. Eu recunosc că am o slăbiciune pentru Crăciun și toate amintirile mele mi se par minunate, chiar și cele legate de bradul ornat cu ghirlande de hărtie, nuci, biscuiți/eugenii/ turtă dulce. Când am crescut am visat la un brad ornat numai și numai cu sticluțe de parfum în miniatură, apoi am cochetat cu globurile cu pene care au fost recent în trend. Cert este că mereu mi-au încântat decorațiunile neconvenționale, atipice.

Văzând produsele Prăvăliei în brad s-a produs automat un click. Așa a început să se contureze give-away-ul decorațiuni altfel: două ornamente din sticlă, elegante, aromate și practice; bomboane de pom sănătoase; „globuri” fine pentru răsfățul pielii și un accesoriu pufos și adorabil.

Ornamentele din sticlă sunt ideea și parțial creația mea și sunt de fapt… două păstăi de vanilie, ornate de sărbătoare! Din ele puteți face esență de vanilie homemade, în alcool sau țuică- dacă vă mai rămâne după sărbători :)). Sau puteți face zahăr vanilat după tutoriale de pe net. Iar în fiole puteți pune apă și sclipici și să improvizați două globulețe adorabile.

Bomboanele raw-vegane sunt oferite de Raw.Z Is Me, primul provider de hrană raw vegană din Bacău. Din punctul meu de vedere am fi putut agăța și pizza sau pâinici cu hrișcă în brad, așa frumoase și gustoase sunt.

Cât despre globuri deja v-am zis prea multe pentru că sunt, de fapt, câteva din produsele mele preferate de la Prăvălia de Săpun. Untul a fost turnat în cutiuță mică „pe comandă” :D ca să fie la fel cu celelalte „globulețe” Scutecel și Alifie.

Accesoriul pufos și adorabil este o broșă miaunită de Roxana, creatoarea Miaunicilor. Este purtabilă atât în brad cât și în piept. :D
Pentru mine tricotatul e încă un mister și tocmai de aceea apreciez foarte mult migala acelor mici făpturi cu privire blândă și prietenoasă. Eu nu mă pot hotărî care miaunică sau miaunel mi-e mai drag dintre toți. Ia dați un ochi și un Like ca să știu care v-a plăcut vouă.

Și pentru că tuturor le plac Like-urile fiți și voi generoși în spiritul Sărbătorilor ce vin și dați like paginilor Prăvălia de Săpun, RaZ Is Me și Miaunici care vă vor face brăduțul mai vesel și dați de veste și prietenilor voștri aka Share ;).

În speranța că ne vom distra cu toții citind pentru a participa lăsați un comentariu cu cel mai „altfel” brăduț pe care l-ați văzut.  El poate fi chiar brăduțul nostru :D. Trebuie să postați comentariul cu o adresă de e-mail validă ca să vă putem contacta.

Perioada de desfășurare este 02.12 – 16.12 a.c. Pe 16 voi juriza împreună cu sponsorii și feedback-urile voastre la celelalte comentarii care a fost cel mai „altfel” brăduț descris de voi.

IMG_0042

IMG_0051 - Copy

IMG_0043

IMG_0052

Așa arată bombonele raw „dezbrăcate” de „hainele festive”.

IMG_0054

IMG_0057

Iar aceasta este o păpușică bălăioară din lumea magică a Miaunicilor.

1464881_260122667469276_477855869_n

 

LATER EDIT.

Fiind primul meu giveaway am uitat să menționez că suport taxele de livrare ale premiului prin Poșta Română oriunde în țară.

 

 

11 Responses to “Un Brăduț Altfel. Primul meu Giveaway”

  1. Dragos Viorela Says:

    Este foarte dragut omuletul de zapada. Extraordinara idee! :)

    • sotiesimama Says:

      Mulțumim! „Omul de zăpadă” e făcut din bomboanele raw pe care le puteți câștiga dacă ne scrieți 2 rânduri despre un brăduț haios sau aparte de care vă amintiți. :D
      SĂRBĂTORI FERICITE!

  2. Botosean Adela Says:

    :-) Felicitari pentru concurs! Foarte dragut si bradutul si omuletul de „zapada”. Cel mai „altfel” bradut eu l-am vazut chiar astazi la cresa pe care o frecventeaza copilul meu. Era facut din pahare de plastic de unica folosinta, prinse unul de altul cu capse. Foarte interesant, am zis ca o sa incerc sa-i fac si eu unul mic baietelul meu. Chiar ma gandeam de ce ne-au cerut sa aducem de acasa fiecare cate 15 pahare. :-). Si mi-am mai adus acum aminte de un bradut ”altfel” pe care l-am vazut in timpul facultatii la niste colegi din camin. Era facut din reviste, carti, agende – pozitionate in forma de brad pe rafturile unei biblioteci improvizate. :-) Sarbatori fericite si linistite!

  3. Mihaela Ungureanu Says:

    Cel mai altfel bradut este bradutul facut de noi din pozele cu Ilincuta .. e simplu ca buna ziua, iti trebuie o bucata de perete, cateva poze si ceva de lipit, rezultatul: cel mai perfect altfel bradut .. uite-aici http://goo.gl/OhuJRU

    • sotiesimama Says:

      E o idee pe care sigur o să o punem în practică și noi. Dar eu, ca să nu rămân fără var pe pereți, mă gândeam să printez pozele pe hârtie de calc și să le lipesc pe geam ca să le privim în lumină.

  4. Cori Covaci Says:

    De cand ma chinui ma las comment, dar sunt complet neinspirata. Mi-ar placea ceva de genul unor crengi puse pe perete in forma de brad si cu beculete, circula tot felul de poze de genul pe net, dar cred ca T mi le-ar trage jos instant. Intre timp, imi aduc aminte mereu de bradutii din copilarie, cu ciocolata si bomboane, cum ma bagam sub ei si spargeam globuri la greu. Nu cred ca era iarna in care sa nu-l daram de cel putin 2 ori… era misto cand eram mici….

  5. Petro Says:

    Cred ca in copilaria noastra toti bradutii erau altfel, pt ca nu erau trenduri pe atunci si nici globuri la indigo, aveam globuri de sticla firave, pictate de simteai vopseaua de pe ele, de care eram fascinata mai ales pentru ca le pretuiam atit de mult stiind ca oricind le pot piede de firave ce erau. apoi, mergeam la tara la matusa mea ,,mamaia” unde impreuna cu verisorii mei faceam ghirlande si ,,globuri” din hirtie si le agatam in bradut. si e atit de vie inca amintirea cind intr-un an parintii mei nu au avut bani de bradut si au pus citeva crengute de brad, citeva bomboane de pom peste ele si chitarele de jucarie pe care ni le doream atit de mult, un alt fel de bradut au fost si crengutele alea, pentru ca si-au atins scopul, Mosul a venit. iar, un ultim bradut altfel am ornat acum citiva ani, lucram intr-o librarie si am ornat bradutul cu fructe confiate si uscate si felii de portocale. multa lume ne-a admirat atunci ,,ciudatenia”.

    • sotiesimama Says:

      Foarte frumos!
      Și eu am o amintire mai deosebită din acele vremuri.
      Eram la grădiniță și în anul acela apăruseră pe la copii cățeii aceia pe un „piedestal” sub care dacă apăsai eu „leșinau”. Și eu și sor-mea ni-i dorea tare, tare mult și atât îi bătuserăm pe ai noștri la cap dar ei nu și nu.
      În seara de Moș Nicolae am mâncat, mama ne-a făcut baie, uscat și înfofolit și ne tot amăgea că nu știe dacă noi o să găsim ceva dimineață. Când ne-am băgat în pat și am băgat mâna sub pernă am găsit fiecare câte un cățel din acela mult visat și o pereche de ciloței. Am fost COPLEȘITĂ de bucurie! Copleșită de bucurie de la un cățel mic și nu foarte scump și o pereche de chiloței, noi, albi… noi. :)
      Astea-s amintiri de neprețuit!

      • Petro Says:

        Ah cite amintiri din astea am, mai ales ca am avut foarte multe lipsuri in copilarie si orice primeam era ,,priceless”

  6. sotiesimama Says:

    Mulțumim tuturor pentru participare!
    Toate comentariile postate de voi sunt frumoase așa că în mod sigur am nevoie și de părerea sponsorilor pentru a desemna câștigătorul.
    Voi reveni cu decizia finală imediat ce primesc răspunsurile celorlalte mămici implicate în giveaway.

  7. sotiesimama Says:

    Îmi cer scuze pentru întârzierea cauzată de un Balaur care încearcă să-și bată propriul record la tuse și alte evenimente urbane (serbare & Secret Santa).
    Câștigătoarea decorațiunilor altfel este… BOTOSEAN ADELA.
    Te rugăm să ne lași un comentariu cu o adresă de e-mail prin care să stabilim unde va fi trimis coletul.
    Mulțumesc tuturor celor implicați și vă doresc SĂRBĂTORI FERICITE!


Lasă un răspuns

