Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Laude întârziate dar bine-meritate Noiembrie 26, 2013

De când m-am întors din concediu îmi tot propun să scriu despre niște chestii rămase nescrise. Azi, pentru că m-am „împiedicat” de un material de pe canaulu Totul Despre Mame care m-a determinat să las totul și să scriu. Merită să citiți, că așa cum am mai spus nimic nu e întâmplător și postarea de azi se va lega, cumva, de un giveaway pe care îl pregătesc.

Când Tapesa era mai mică mi-a făcut o reacție alergică la Zinnat în urma căreia a rămas cu niște mici, mici bubițe roșii. Cred că mulți bebeluși le fac și sigur toate mamele le găsesc o pacoste. Au fost momente când în zona scutecelului pielea arăta groaznic, GROAZNIC, și nu mai știam ce să fac, cu ce să o dau să îi treacă. La indicația medicului i-am făcut băi de șezut cu apă și bicarbonat, cu ceai de mușețel… Da, ce-o mai spălam… O lăsam așa mult să „se-nmoaie” în apă că mi-a răcit. Ideea e că, la un moment dar, am observat că roșeața se estompează și bubiețele dispar cu o cremă ordinară de 6 lei. Prin ordinară nu mă refer la obișnuită, ci plină de chimicale de care în mod normal mă feresc ca de bube. E vorba de Crema Petrini de la Farmec. E o cremă ieftină, eficientă de nu-mi venea să cred, dar mie îmi venea să îmi dau palme că o folosesc din cauza ingredientelor. Din păcate pe site nu am văzut lista ingredientelor ca să v-o pot „diseca” dar, credeți-mă, era un cockteil de chimicale rău famate. Imediat ce au dispărut bubițele am trecut pe… pe… loțiunea cu protecție solară de la Prăvălia de Săpun. Care loțiune a fost cu noi în State și a văzut aproape toată coasta de est a Americii. A fost folosită deci ca și loțiune pentru plajă, DUPĂ plajă, ca hidratant pentru cojile groase pe care Balaurul le-a făcut în genunchi și acum o folosesc ca și cremă de funduleț la Tapesă. Și mă gândesc că feedback-ul de la mine a ajutat-o pe Irina de la Prăvălie să facă crema Scutecel.
Dar mai bun și mai bun decât Scutecel știți ce e? Repelantul pentru Insecte! Noi în concediu am avut parte de umiditate și… țânțari. Cum ieșeam din casă ne unși cum ne pricopseam cu ciupituri dar faza tare e că repelantul funcționează DE MI-NU-NE ca și calmant pe ciupituri. Mult mai evident a fost efectul de calmant pe Tapesă. Unde o ciupea ceva făcea „cucui” ca personajele din desene când le cade nicovala în cap. Când nu dădeam cu Repelant se făcea urâtă blânda, Tapesa se scărpina, făcea coajă, rămânea semn. Unde dădeam imediat se retrăgea imediat roșeața și umflătura.

Și ar mai fi ceva de menționat. La primul copil, când Balaurul avea doar 6 luni, am mers la dermato. Nu cerusem eu, m-a trimis pediatra că vezi Doamne copilul are piele atopică.  Doamne ferește de piele atopică cum are băiețelul din materialul făcut de Totul Despre Mame! El avea 2 zone cât monedea de 50 de bani cu piele mai uscată și atât. Dar eram la primul copil și ce știam? Am fugit la farmacie și am cumpărat cremă de la Ducray, scumpă, efecte fâs. 4 ani mai târziu, pentru aceleași probleme am folosit alifia de gălbenele ca mai apoi, datorită feedback-urilor extrem de bune de alte mămici să încerc și eu Untul de corp Basic . O mămică scrisese „Crema Irinei e demențiala.. epiderma mea e wow… multu’ Irina… si ma mai abonez la una.” iar alta a scris despre combnația de Coffee & Fucus și unt că e „DEMENȚIAL!!!! E abraziv, dar în același timp cremos. De mult n-am mai avut așa o experiență plăcută cu un produs cosmetic, completat, bineînțeles, de untul de corp. Mulțumesc Irina”.

Iar acuma e rândul meu să îi mulțumesc Irinei pentru că nu mă mai simt vinovată, ci răsfățată, când îmi cremuiesc copiii.

Și, ca bonus info, eu urmăresc Totul Despre Mame și pe Facebook și pe site dar și pe canalul de youtube.

LATER EDIT Mi-am amintit că am și poze frumoase.

IMG_4145IMG_4147

 

Lasă un răspuns

