Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Recomand bonă extraordinară! Iulie 14, 2013

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 9:07 pm
Tags: , , ,

Da. Recomand!
Știți voi cum e cu vecinii. Niciodată nu-i ușor. Ori îs prea răi, ori îs prea drăguți și pe mine mă sperie oamenii prea drăguți. Devin, involuntar și automat, suspicioasă și defensivă.

Vecini perfecți există dar ai șansa să îi întâlnești cel mult o dată în viață și noi i-am avut deja.  Acum sunt, departe, departe și mă bucur pentru ei că sunt acolo dar tânjesc după vecini ca ei.
Noi ne-am mutat acum 8 luni și nu am exagerat cu socializarea în bloc. Un zâmbet, un „Bună ziua!” și am discutat mărunțișuri cu vecinii „lipiți de noi”. Un cuplu de pensionari simpatici și harnici foc. Nu mi-au rupt ușa, nu se plâng, aproape că-s perfecți.

O altă vecină m-a oprit ea de vreo câteva ori. De fiecare dată extrem de veselă și extrem de prietenoasă. ZBAM! Defence shield activated!

Ultima dată mă oprește și îmi spune ce câini drăguți am. Ieșisem afară fără copii, doar cu câinii. Apoi fără să apuc să zic ceva spune: ”Vai de mine! Și ce tot vorbesc eu aici? Dar ce copiii ABSOLUUUT PERFECȚI AVEȚI! Sunt adorabili! Și fata care are grijă de ei e nemaipomenită!”

Eu schimb un pic vorba, nici nu mai știu ce i-am zis că încercam în același timp să o plasez exact la ușa corectă, să nu zic vreo trăsnaie și începe ea din nou. Nu mai rețin exact cuvânt cu cuvânt dar jur că discuția a fost, în esență, următoarea:
Ea, vecina: „Da… Băiețelul e minunat. M-am întâlnit într-o zi cu el și așa politicos a fost. ( eu, în sinea mea: Bingo, asta îmi amintesc!) Da și fata care are grijă de ei, bona, așa frumos se poartă cu ei. Mă mai întâlnesc cu ea când îi scoate afară. Mereu îi scoate afară. Și cu căruțul și se ocupă de ei așa bine.”
Eu: „Vă mulțumesc! Dar mă tem că nu știu despre ce fată vorbiți!”

Ea: „Bona! Fata care are grijă de ei.”

Eu: „Aaaaa… Noi nu avem o bonă. Numai eu mă ocup de ei. Sunt în concediu și numai eu ies cu ei afară. Cu mine v-ați întâlnit pe scări.”

Ea, evident înroșită de la sentimentul că a făcut o gafă: „Da? Vai, chiar mi se părea mie că semănați. Am vrut să vă întreb dacă e sora dumeavoastră și când colo erați chiar dumneavoastră…”

Apoi ne-am despărțit pentru că eu deja băgam câinii în scară. Și am plecat punându-mi singură întrebări:  Băi, eu chiar am față de bonă? Adică își imaginează că eu, vecina ei, scot câinii afară dar copii nu? Oare să mă simt flatată sau jicnită?

Am hotărât. Mă simt flatată! Și dacă aveți nevoie de o bonă bună, capabilă să iasă afară cu 2 câini și 2 copii mici, să facă cumpărăturile, curat în casă și mâncare în aceeași zi, MĂ RECOMAND!

Și, da, sunt o bonă a naibii de bună! Sunt calmă și rezistentă la oboseală, umezeală, murdărie, lovituri și țipete. Indiferentă la părerile din parc și atentă la nevoile copiilor mei.
Unde mai pui că mă joc cu ei mai toată ziua. Și că îi pot face să râdă până îi dor fălcile cu o pungă de pufuleți și nu mi-e rușine de ce cred vecinii despre mine. Copii mei vor crește mari și își vor aminti că am lăsat totul baltă în casă ca să îi scot afară, că din ultimii bani le-am luat pufuleți și că din pufuleți înmuați cu salivă mi-am făcut cornițe de melc și ei au râs de s-au topit. Că apoi și-au pus și ei coarne de melc au cântat „mec, mec, pogobec” ( așa interpretează Arika) și apoi eu am fost rinocer și unicorn și rădașcă.
Și dacă nu știați, bona asta mai știe un truc: din pufuleți se pot face tot felul de sculpturi. Cu apă e mai igienic, dar din lipsă de apă îi înmuiați câteva secunde pe limbă și apoi puteți face cu ei copăcei, flori, avioane, ursuleți, fluturași, inimioare, roboți sau brățări.
Deci, mulțumesc vecinei pentru complimentul făcut!

 

3 Responses to “Recomand bonă extraordinară!”

  1. AndreeaG Says:

    Chiar ma miram :))
    De retinut cu pufuletii! :)
    Da’ daca nu ti-a zis ca esti prea tanara si sexy sa fi mama copiiilor alora … tot nu se pune :D

  2. Laura Says:

    Recomand bona dinamica si curata zona Tei, Stefan cel Mare. Obor, Colentina.Eu sunt mama copilului de care a avut Bona griji,Vin in ajutorul mamicilor care vor sa isi lase copilul fara griji acasa.Bona are 59 ani, doreste program 8-9 ore.Buget 1200 lei.Daca sunt mamici interesate va rog email laura.stefanita@yahoo.com.


Lasă un răspuns

