Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Arika înnobilată Iulie 14, 2013

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 10:01 pm
Tags: , , , ,

PrincessTiaraMH

De ceva vreme mă tot gândesc să schimb pseudonimul Arikăi pentru că nu i se mai potrivește DE.LOC! Nu mai e un ghem mic, e un ghem mare. Nu mai e brunetă și ciufulită, e șatenă și ondulată. Are zile când te poate păcăli că e o prințesă de fetiță. Și cum ea spune la prințesă „tapesă” mă gândeam să îi zicem așa de acum, pe blog. Tapesa sau „badadida” care înseamnă balerina.
Deci de acum unde citiți Tapesa trebuie să v-o imaginați pe Arika, mai mare, mai dulce, mai simpatică.
Cum spuneam are zile când ar putea păcăli „publicul” că e o prințesă. Cu rochițe vaporoase, pantofiori colorați, ochelari de soare și pălăriuțe moștenite de la fra-su e chiar prețioasă. Umblă încet și vorbește mai mereu aproape în șoaptă. Are grijă de plușuri ca Doctorița Pluțica. Le cară strâns în brațe, le cântă, le dă apă, mâncare direct cu botul sau fundul din castronul ei și le dă sirop cu seringa. Ba unde mai pui că la un an și nici 8 luni nu mai poartă scutec și spune „Panon!” când râgâie sau „Sanatate!” când strănută… Ș-apoi o poți vedea în parc, ciufulită, cu pantaloneii scurți murdari, alergând după băieți și strigând: „Prinde-mă!”. Alteori trântește dinozauri de masă și scoate sunete fioroase – ROARRR – sau întreabă pe o voce suavă „Une-s futuașii?” și când îi găsește fuge strigând cu o voce înțepată „Calcă! Calcă!” și rânde în timp ce încearcă să îi strivească cu piciorul. Not so girly, hah? Deci, da, poate fi cât se poate de dulce și cuminte sau poate fi și o năzbâtie mică, agitată și neascultătoare. Cam așa sunt prințesele, nu?
Azi, la prânz, i-am zis să lase pălăria pe cap  pentru că bate vântul. Și ea m-a completat… „FRUNZELE!” Du-te, bă! Deci nu am cântat degeaba până acum. Și la culcare după ce i-am spus să se așeze la locul ei și să se culce a început: „Mumuiase păsăiele… (ceva ce n-am înțeles)… Noapte bună!”. Na! Ș-apăi mai ceart-o, dacă poți, că e agitată și nu vrea să adoarmă fără frățiorul ei, pe care îl adoră și copie în toate.
Ieri seară am dus-o la somn prima. Așa făcea de când era mică. Îi dădeam ei laptele și o culcam, apoi mă ocupam de Balaur să îl răsfăț un pic și apoi dormeau cârnații aliniați până dimineață. Dar de ceva vreme Tapesa s-a prins că noi stăm trezi în urma ei și ne mai și distrăm. Și caută orice pretext să fugă din cameră.
Aseară aproape că o liniștisem când s-a auzit de dincolo Mickey Mouse strigând în gura mare „Oooo, Toodles!” și Tapesa „I-auzi! Michi! Tudălz! Plec!”. And I am such a sucker for cuteness… că am lăsat-o să plece. Și s-a dus lângă Balaur și s-au uitat împreună la desene. Apoi i-am culcat pe amândoi odată. Mai mic nu-nseamnă neapărat mai fraier! ;)
Și asta-i Tapesa noastră! O mogâldeață de fetiță, când cuminte ca un mielușel, când aprigă și neîmblânzită ca un balaur, ca deh, sunt rude și el e lumina ochilor ei. Dimineața n-are liniște până nu îl trezește. Îl pupă, îl mângâie și vorbește cu el până deschide ochii și îi zâmbește. Iar el, în serile când o culcam pe ea prima, îi mai fura câte un pupic prin somn. Pe obraz dacă îl găsea, sau dacă nu pe mânuță.

În societate copii mei nu-s perfecți dar în cuibul meu de cioară n-au cusur!

Later edit. Mi-am amintit ceva din ciclul „I am such a sucker for cuteness”. Tapesei nu prea îi ies diminutivele. Nu știu cum și de ce diminutivul de la substantivul „tapesă” e „tapiduța” ( prințesica)… Nu mă-ntrebați! Și diminutivul de la „chiloți” e „chițulei”. :)) Poate să spună „măhrrr” ( măr) dar „merișoarele” sunt „mișioaie”.

 

Lasă un răspuns

