Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marea provocare Mai 26, 2013

Marea provocare mă privește pe mine. Se apropie 1 Iunie și aș vrea să îmi fac copiii atât de fericiți cât să își amintească și la 20 de ani despre asta, DAR… cu buget mic. Și ce-și dorește el mai mult și mai mult e un omnitrix adevărat. Unul care să îl transforme cu adevărat, nu unul de jucărie. Deeeeeci… IMPOSIBIL.

Și pentru că a văzut torturi în ultima vreme ar cam vrea și un tort. Lui îi plac mult Skittles, da, chiar alea pline de E-uri. Ce să fac? Mai cedăm dulciurilor convenționale. Va trebui neapărat să vă povestesc și despre cum copiii mei refuză cam orice e Danone. :D Skittles sunt în ofertă 2 la preț de 1 la magazinul lui preferat. Deeeeci, cred că fac tort cu Skittles. :D Cam ca ăsta:

mmcake_1317053076

 

Calculul meu estimativ: 5 lei unt, 5 lei ciocolată, lapte, ouă, făină am, plus 5,4 lei 6 pungi de Skittles și încă 10 ( cred) batoane îmbrăcate în ciocolată de la Lidl. Maxim 30 de lei zic eu acum. Revin cu prețul exact pe 2 iunie.

Cadoul, efectiv, al Balaurului va fi ușor de ales, totuși. Cel mai probabil va fi un omnitrix (cât mai) adevărat, cu lumini și sunete și chestii care iau ochii fanilor Ben10.
Dar ce ne facem cu Arika? Ea e îndrăgostită de vreo 3 luni de… mătură. Și am văzut la Kaufland un set de mătură cu faraș la 19,90 de lei. Sună ideal, nu? Și, totuși, mătură? Eu zic da! Nana ei ( mătușa cioară) zice că nu, că să o facem prințesă… din aia care nu mătură. :))

Am mai observat că îi plac mult oglijoarele mici așa că m-aș orienta că tre un set de accesorii cu oglindă, perii, pieptăne și clame. Risipă la clame! Avem, deja, o colecție de-a dreptul impresionantă din care Arika, de bună voie și nesilită de nimeni, nu poartă niciuna.

Am văzut un set de cafea, cu cești, linguri, expresor, cutie de zahăr dar cam foarte… MADE IN CHINA, if you know what I mean. Ar fi fost prea tare să îmi beau „cafeaua” cu Arika la măsuța lor dar ea e încă prea mică. Și am văzut în Selgros seturi mai simple, mai puțin speciale dar decent lucrate. Ikea e prea departe… greu, greu!

Aștept cu drag sugestii de cadou mai degrabă practic sau educațional pentru o prințesă în devenire de 1 an și 6 luni.

Și ca să înțelegeți cam cât de mult l-am marcat „surpriza” de anul trecut  zilele trecute iar lăsa „hărți” pentru pirați la ușa unei grădinițe unde era în vizită. Și zilele astea a găsit o monedă „de colecție” cu Aurel Vlaicu pe care o spălasem din greșeală și a spus că o ia cu el la Disneyland ca să i-o dea cadou lui Jake dacă îl întâlnește.

( Iar acum, în timp ce scriu, i-a furat mătura Arikăi care plânge după ea în loc să se calmeze și să îi zică „te rog!”. Pe Arika am învățat-o să zică „te rog” în loc să plângă și acuma nu îi rezist nici eu la asta. Acuma a venit să mă asigurure că a recuperat „măta” :)). Jur! Am încercat să scriu cu ușa închisă, dar nu se poate.)

Ce ușor și frumos a fost acum 2 ani

De când am început postarea asta am auzit din casă de cel puțin 6 ori cuvântul „măta”. Deci, ce fac? Rămân pe omnitrix și setul cu „măta” și farașul?

Și dacă tot e duminică și eu am excelat în bucătărie de dimineață îmi permit să mă întorc la ideea cu Danone de mai sus și să vă spun că i-am luat Arikăi iaurturile alea cu zânele și Balaurului pe cele cu personaje Avengers, care lui chiar îi plac ( personajele, nu iaurtul).  Prima dată le-am luat crezând că o îi dau pe spate, a doua oară le-am luat crezând că o să le întărească admirația față de respectivele personaje. De ambele dăți am sfârșit mâncând eu niște iaurturi prea dulci pentru gustul și gabaritul meu. Apoi a apărut DDB. Dacă nu știți ce e TREBUIE NEAPĂRAT să vedeți reclama. Caut și vă pun eu link. O singură dată i-am luat un DDB Balaurului, tot de la magazinul lui preferat ( unul mic de cartier unde îl mai las să pună el în coș ce își dorește și asta îl face special). Concluzia lui a fost, și caut să reproduc cât mai exact, că: „DDB pute a vin împuțit și e groaznic la gust. , iar reclama este cea mai rea!” Iar acum lângă mine a zis: ”Nu e bun deloc, are tot felul de porcării în el și are miros foarte urât.” Mulțumim, Danone, că ne ajutați să vă detronăm tot mai ușor! :D Sufăr, totuși, de când am aflat că Aptamil e distribuit în țară de Danone. În Aptamil eu cred, prea mult poate.

Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=7zz7vDHFDGM

 

Lasă un răspuns

