Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Flori pentru M.I.C. Ianuarie 28, 2013

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 7:54 am
Tags: , , , ,

De multe ori mă întreb dacă deciziile pe care le iau, ca mamă, sunt bune. Știu că nu fac totul perfect dar, frate, eu chiar mă străduiesc!

Săptămâna trecută, într-o zi când m-am dus la grădiniță să îmi recuperez răsfățatul mi-a sărit în față o fetiță fooooarte zâmbitoare care m-a salutat și mi-a zis că Balaurul i-a promis flori. Dar mi-a zis-o în așa fel încât nu am putut trece cu vederea.

Nu mai știam cine e fetița, dar aveam o bănuială pentru că semestrul trecut Balaurul a venit acasă și mi-a povestit foarte serios că trebuie să se căsătorească cu Ioana.

Nu mai știu exact cum a început totul dar îmi amintesc din ce mi-a povestit partea în care erau amândoi întinși în pat ca să doarmă și Balaurul ( în stilul caracteristic) i-a povestit ceva Ioanei care a dat-o pe spate. Și ea a zis atât: „Vai, îmi vine să te pup!”. Nu l-a pupat, doar i-a venit, dar el s-a simțit, de-odată, prins într-o relație serioasă.  O vreme am făcut planuri de nuntă după care Balaurul, ca orice bărbat, a mai căutat un pic de libertate. :))

Dar să ne întoarcem pe hol, în ziua cu pricina.

– I-ai promis cumva unei fete flori?

– Da. I-am promis flori lui M.I.C. ( mereu îi zice pe numele complet sau doar pe cel de familie)

– Ești conștient că dacă i-ai promis flori trebuie să îi ducem, nu? O promisiune trebuie respectată!

– Da!

– Să nu promiți la toate fetele flori că nu e frumos. Și în plus vom cumpăra florile din banii tăi de dulciuri.

– Nu. Nu din cei de dulciuri. Din cei de jucării, da?

– OK!

Am stat, m-am frământat. Garoafe? Prea sobru! Trandafir? Prea romantic! Mini roze? Prea sensibile! Și așa ( cu puțin ajutor pentru că eu singură iau decizii foarte greu) am cumpărat narcise. Multe narcise mici, îmbobocite, pe care le-am pus într-un ghiveci galben de ceramică. Perfect! Primăvăratice, drăgălașe, ușor de îngrijit și pe termen moderat. La urmă îi rămâne ghiveciul că eu țin la amintiri. Și, bine-nțeles, un buchet și pentru doamna educatoare.

În dimineața scadentă pentru promisiune, „nora” asta a mea s-a lăsat așteptată exact ca o mireasă. Am stat vreo 10 min să iasă de la baie. Dar când a ieșit sclipea! :D

A doua zi eram celebri. O altă educatoare m-a întrebat: „El e băiețelul care a adus flori iubitei?… Vai, ce frumos!?! Foarte frumos!”

Wow, wow! Stai, stai! Iubitei? Mi s-a părut un cuvânt așa nepotrivit pentru vârsta lor că m-a făcut să mă îndoiesc de decizia mea.

Eu mă gândesc că astea pot deveni amintiri frumoase pentru ei, că și eu am avut un „soț” la grădiniță. Și ce ne amintim cu toții e că într-o zi m-a bătut dar asta nu m-a făcut să îmi schimb planurile și am rămas cu „soțul” meu până la grupa mare.

Mai bine flori decât bătaie, nu?

Make love not war! :))

Narcisele noastre arătau ca în imagine, numai că mai îmbobocite.

thumb_COLOURBOX3568479

 

6 Responses to “Flori pentru M.I.C.”

  1. Luiza Says:

    Cine era, draga, sotul tau la gradinita? (Eu aveam doi :)) Imi place maxim de piciul tau!


Lasă un răspuns

