Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

:( Ianuarie 10, 2013

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 9:17 pm

Dragă bunica, 

Îmi pare rău că nu te-am vizitat mai des și că nu ți-am adus flori de fiecare dată când am venit la tine! Îmi pare rău că am avut apeluri pierdute, la care nu am răspuns! Îmi pare rău că anul trecut nu ți-am adus cadou de ziua ta! Că nu te-am strâns în brațe mai des, că nu te-am pupat niciodată pe frunte. Îmi pare rău că ți-am spus prea încet și prea târziu că te iubesc!

Și, mai presus de toate, îmi pare rău că scriu astea acum!

Știe cineva cum pot trimite o scrisoare în cer? Că aș mai avea de scris 2 scrisori. :(

 

3 Responses to “:(”

  1. Roxana Says:

    Off, te inteleg foarte bine :(. Citind ceea ce ai scris mi s-a pus un nod in gat. Mi-e dor de bunica mea. Dar stii ce ma linisteste? Faptul ca stiu ca a plecat la Domnul Isus pe care il iubea atat de mult si in bratele caruia s-a incredintat in ultimii ei ani de viata. Si gandul ca o voi reintalni la un moment dat. Pentru ca si eu sunt a Domnului Isus. Dar pana atunci imi este atat de dor de ea. Dumnezeu sa iti mangaie inima cu pacea Sa.


Lasă un răspuns

