Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Neimpresionabila impresionată Noiembrie 14, 2012

Probabil că orice femeie caută, în materie de cosmetice, „produsul ideal” sau acel produs care măcar pentru o vreme să o impresioneze când îl folosește.

Eu așa mi-am căutat fondul de ten, dintre zeci de produse încercate, printre care și L’Oreal, Victoria’s Secret, MAC, Revlon, Rimmel London ș.a. Și l-am găsit, mă tot întorc la el de vreo 12 ani. E fondul de ten Giordani Gold de la Oriflame. În momentul ăsta nu l-aș schimba pe nimic în lume. Și mi s-a zis des: „Cum? Tu ești dată cu ceva pe față?” sau „Cu ce te dai de arată așa?”. Deci, da, pentru mine e ca o a doua piele. Bifat și rimel, tot Oriflame. Nu îl schimb o vreme.

Apoi am tot căutat un balsam de buze. Cu 4 ani în urmă am găsit într-o farmacie HelpNet produsele Carmex pe care le văzusem într-o revistă adusă din State, unde scria că produsele Carmex sunt #1. Cum să nu le încerc? Chiar dacă erau ceva mai scumpe…

A fost dragoste la prima aplicare! Eram impresionată. Un balsam cu miros de camfor care mă făcea să îmi simt buzele altfel. Simțeam că mă face să pun botic ca Monica Gabor ( așa o cheamă oare acum?). Bun. La un moment dat le-am avut pe toate.  Zilele trecute, am băgat mâna în buzunarul de la căruț și am scos 2. Încercam să o conving pe Irina, mămica care pune suflet într-o prăvălie :D, că nu am nevoie de un nou balsam de buze. Așa că am scos 2 Carmex ( unul la squizable tube, altul stick) apoi am pescuit și prin geantă altele 2 ( tot așa, unul stick, altul tub) și din coșul cu cosmetice încă unul 100% natural. Pe cel 100% natural îl aveam de tare mult timp și mă tot feream de el pentru că era… cum să spun eu?… laim! O fi fost el natural și grozav dar era dur ca un morcov, insipid ca ceva făcut cu mare zgârcenie și îmi displăcea complet să îl folosesc.

Ieri am încercat balsamul Irinei, cel cu fructul pasiunii, și nu știu cum să vă spun dar… neimpresionabila era impresionată!

Toată frica de balsamurile 100% naturale se transforma în plăcere. Balsamul ăsta era cremos la fel ca și Carmex, sau Nivea, parfumat ca ceva făcut cu dragoste și generozitate și încântător de plcut pe buze! Spun asta fără niciun fel de rezerve!

Apăi nu vă mai spun ce săpun mi-a adus… Unul cu sâmburei de căpșune. Tre să revin cu poza. De cum mi l-a dat, fără să îmi spună ce/cu ce e, am întrebat-o zâmbind dacă ăia sunt sâmburei de căpșune. Am mai avut eu produse cosmetice pentru baie cu kiwi sau căpșune și am testat „sâmbureii” care erau ceva artificial 100%. Deci, săpunelul ăsta e o încântare.

Nu mai zic de alifia ei. N-aș da o cutie de-a ei pe 2 cutii de la plafar. Pentru mine e perfectă și o folosesc cu drag. Și pe mine, și pe copii!

Așa că sper și îi doresc să aibă spor și inspirație în toate! Dar mai ales timp și energie să facă toate astea cu 3 „flăcăi” printre picioare.

 

One Response to “Neimpresionabila impresionată”

  1. g.cojocaru Says:

    mi s-a facut dor sa imi rasfat simturile cu produse noi. deja simt arome de creme si sapunuri! :)


Lasă un răspuns

