Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am răspunsul! Noiembrie 9, 2012

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 10:16 pm
Tags: , , , ,

As in „I have THE answer!” la întrebarea „Oare se poate mai mult?”.

Acum mai bine de 3 ani am așternut ceva gânduri de proaspătă mămică. Mă întrebam cât de mare e sufletul meu și câtă dragoste pot oferi și spuneam că îl ibesc pe Balaur atât de mult că mai mult de atât nu pot concepe. Și spuneam că aș fi vrut ca al doilea copil să fie fetiță ca să nu îi compar.

Iată că, 3 nai mai târziu, știu Răspunsul! Când ai 2 copii dragostea nu se divide, se multiplică! Nu îți explodează sufletul ( cum mă temeam eu) pentru că dragostea pleacă din inimă, prin vene, în fiecare celulă și atom din mine și îmi dau putere. Dragostea asta, de mamă, repară și vindecă mai ceva ca un medicament. Acum sunt mai înțeleaptă, mai răbdătoare și… mai puțin modestă. :D

Și comparații fac INEVITABIL, pentru că ei doi, Balaurul și Arika sunt foarte diferiți. Dar eu asta îmi doream când lumea îmi ura să am încă un copil exact ca primul. Nu îmi doream o băiețică, ci o fetiță. Și am! Am 2 copii cum nici nu am visat. Ei doi îmi umplu toate golurile! Dau sens cuvântului sacrificiu și dau o conotație pozitivă expresiilor „trezit prea dimineață” și „nopți albe”. Râsul lor are puteri magice și creează dependență ca un drog. Aș vrea să îi aud râzând toată ziua!

Și tot ce îmi doresc e ca ei să crească fericiți! Să fie sănătoși și să aibă noroc. Dar în primul rând să fie fericiți! 

Și tot ce fac bine, ori chiar și ce greșesc, fac din dorința de a le oferi lor premisele unor vieți fericite. 

Deci, sigur se poate și mai mult, mult mai mult! Dar eu, acum, am totul! 

 

Lasă un răspuns

