Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

„Ne râde lumea” Iulie 29, 2012

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 12:24 am
Tags: , , , , ,

De la o vreme fi-miu umblă desculț… cam peste tot. Chiar azi i-am cumpărat o pereche de săndăluțe super moi și ușoare care păreau că l-au încântat. L-am îmbrăcat frumos și curat, l-am încălțat frumos și curat și l-am scos la plimbare. La „insulă”. Nu l-a impresionat nimic cum l-a impresionat leagănul rachetă. Adică o învârtitoare din aia în care te bagi și te învârți trăgând de „volanul” din mijloc. Da’ la impresionat de a stat mai bine de o oră numai în el. Și cum umblase tot desculț și s-a pus rău cu câteva fetițe mai mari a venit la mine cu bot și mi-a zis: „Mami, fetele mi-au zis că sunt un purcel pentru că sunt murdar!” Auzi la ele tupeu!?! Pfiu… să îi zică „purcel” lu’ fi-miu care avea tricoul încă aproape alb… Ia-m spus să se ducă la ele și să le zică că el e fericit așa desculț și murdar și că dacă el e un purcel atunci ele sunt niște girafe. Vreți să știți ce a urmat?

„- Dacă noi suntem girafe atunci tu ești un pinguin! ( fetele chicotind)

– Dacă eu sunt un pinguin atunci voi sunteți niște hipopotami! ( Balaurul chicotind)”

Și uite așa s-a transformat un moment cu potențial jenant într-unul nostim. Adică eu nu le judec pe bietele fetițe, îi judec pe părinții care le cresc încorsetate cu principii de genul „Trebuie să te încalți că ne râde lumea!”. Copilul meu trebuie să meargă încălțat ca să nu se taie, nu pentru că ar râde lumea de noi. De altfel, câteva bunicuțe, de câteva ori, s-au oprit să îmi spună că ar vrea să fie în locul lui, sau că fac bine că îl las așa.

Deci, dacă ne vedeți prin parc și copiii mei sunt desculți mușcați-vă limba, că leoaica din mine tinde să fie „over protective” când e vorba de puii ei. Și nu le mai puneți mâna pe tălpi să îi verificați dacă sunt reci că nu le dau șosete după „palmometrul” vostru!

p.s. Sper ca la toamnă să reușesc să îi scot negreala de sub unghii. :))

Tălpi fericite. Copil fericit!

Și iată că nu suntem singurii care umblă desculți. Ba ieri mă uitam plăcut surprinsă că numărul „desculților” e în continuă creștere.

Andreea G. mi-a trimis o idee super interesantă de joacă. Iar noi, când e plictiseala mare și nu se mai găsește nimic de făcut, mai facem cercuri concentrice pe asfalt sau pereții blocurilor  și al meu cu amicii lui aruncă la țintă cu o mingiuță.

 

 

8 Responses to “„Ne râde lumea””

  1. mylady0091 Says:

    si Rebecca a stat in parc desculta aseara. si o tanti m-a intrebat dc o tin pe Alexa cu picioarele goale.Si de ce i-am pus „Alexa” si nu „Alexia”.E prescurtare sau nu de la „Alexandra”.Si stii ce? Neinteresant!

  2. maria Says:

    ha ha :)
    si vlad al meu refuza cu obstinatie sandalele in parc :)
    la nisip n-am nici o problema, cu aleile mai am tresariri de spaima.
    cu parerea altora…ba!

  3. cojocarii Says:

    cunosc! :) si a mea sta numai desculta. Mi-e greu sa o conving sa se incalte pana si cand plecam. :)

    • sotiesimama Says:

      :)) Al meu nu se încalță nici când plecăm. Se urcă pe partea din față a căruțului, unde ar trebui să stea picioarele Arikăi și se ține cu mâinile de copertina căruțului… desculț! :D

  4. AndreeaG Says:

    Mi-a placut asta! :)
    Si alor mei le place foarte tare desculti si le e usor sa se descalte, sau sa „uite” sa se incalte, pt ca au papuci. Dar umbla asa majoritar prin zona casei, curte si straduta putin circulata dintre cele cateva curti care sunt aici (eu ma mai bosumflu ca intra in casa cu picioarele murdare).
    Prin plimbari nu s-a pus problema vreodata, au sandalute care acolo stau, in picioare. Mi-e teama de potentialele pericole.
    Sunt sigura ca ei ar prefera desculti non-stop, si ii inteleg perfect :)
    Imi place de Balaur, ca isi sustine punctul de vedere :)

  5. Io nici nu ştiu cum m-aş simţi dacă ar fi să mă plimb încălţat cu ceva pe`afară… Evident, mi-ar fi cam ruşine. Mai ales prin parc !
    Cel mai bine-i DESCULŢ ! :)


Lasă un răspuns

