Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nunta de zahăr sau fier Iulie 19, 2012

Anul trecut am celebrat nunta de lemn. Cu pregătiri din timp și tot ce trebuie. Dar atunci chiar am avut timp… și ceva mai mulți bani. Așa că anul acesta m-am organizat singură, pe fugă și cu buget practic inexistent. Dar la sfârșitul zilei am știut că a fost o zi bună.

Anul acesta, cică, ar fi nunta de zahăr sau fier. Maxim de simplu! M-am gândit din timp la un tort mare, îmbrăcat în marțipan alb, minimalist și cu 6 cuburi de zahăr flambate pe el. Aaaa, cum vă sună? Pe lângă tort și o potcoavă de fier ca să avem noroc. Și eventual o felicitare cu un text siropos, ceva gen „Sărutări dulci ca zahărul și relație de fier!”. Dar… dar n-a ieșit chiar așa.

Luat pe fugă una bucată tricou alb. Scris pe fugă, cu copiii prin preajmă, mesaj drăguț ( cu un marker permanent special pentru textile). Greșit mesaj. Reparat mesaj. Fugit la Kaufland. Întors, intrat fuga la baie și când ieșit… soțul deja „ciunțise” „tortul”. :(

Nu a fost totul perfect dar soțul a apreciat maxim tricoul. Iar eu tortul pentru că tot caut pretexte să mănânc dulce fără să mă simt vinovată.

Pe tricou am vrut să scriu așa:

‎2192 zile în 2,   ( adică 6 ani de la nuntă transformați în zile cu un „progrămel” de pe net.)
1373 zile în 3,
237 zile în 4. Dar am uitat să scriu cuvântul „zile” :D. Da’ am dres-o ca un inginer.

Eu personal nu am primit nimic. Doar promisiunea că va sta el cu copiii și mă va lăsa să merg la The Dark Knight Rises. Pentru mine e suficient! Despre cât de mult mă iubește nu mai am nevoie de dovezi. Îmi arată asta aproape zilnic. Mă face să simt asta foarte des, deci nu am o frustrare că nu mi-a adus flori și ciocolată and such.

Iubiți-vă mult și sincer! Asta nu înseamnă scump sau apăsat! ;)

 

4 Responses to “Nunta de zahăr sau fier”

  1. AndreeaG Says:

    Toata ziua am stat cu postul asta deschis pe laptop dar abia acum am ajuns sa il citesc :)

    Felicitari maxime!
    si noi tot 6 ani facem anul asta, mai pe toamna (deci o sa-ti amintesc eu la nunta de aur, ce si cum :) ), la copii am impresia ca am fost ceva mai grabiti decat voi dar nu ma tine matematica, la ora asta, sa calculez, ca tu ne-ai lasat in ceata, doar la nunta ai scris si in ani, la copii n-ai mai scris :)

    Planul ala cu chestiile flambate … m-a dat pe spate complet :D ma bucur ca dumnealui a apreciat si varianta minimalista :) si eu posed una bucata tot asa, fara fitze, fara declaratii,
    dar apreciaza tot ce fac, cat de putin, suflet pereche, ce mai! :)

    Sa-mi spui, te rog, din ce era facut tortul de anul trecut, „blidul” acela e intr-un mare fel, e inghetata ceva?
    Si eu la fel cu dulciurile, si nu numai :D

    Sfatul e de mare bun-simt iar ideile se retin, mi se par extraordinare!
    La cat mai multi ani! si de calitate, neaparat :)

    • sotiesimama Says:

      :D Mulțumesc pentru aprecieri! Tortul de anul trecut era făcut de mine dintr-un blat din acela ordinar ( în sensul de obișnuit), un pachet de unt și un borcan de cremă de ciocolată în 2 culori ( gen Finetti Duo). Am desfăcut cele 3 blaturi, gata preparate și tăiate, și le-am așezat pe masă. Din 2 din ele am tăiat cu două farfurii 2 cercuri de mărimi apropiate. Deci am pus jos de tot miezul cel mai mic decupat dintr-un blat, apoi cel mijlociu, apoi cel întreg, cu cremă între ele. Deasupra am pus cercurile ca să pară marginile castronului. Simplu! Cu aceeași cremă ( de unt frecat cu crema de ciocolată) am decorat blidul. Am întins peste tot cu un cuțit obișnuit și multă răbdare.
      Cât despre copiii mei… au venit când a vrut Dumnezeu! :) Noi mereu ziceam să mai așteptăm că nu avem asta, că nu avem aia…
      Și vă doresc să fiți fericiți până la nunta de aur!

  2. AndreeaG Says:

    Pe Balaur si pe tine v-am ratat cu La multi ani-ul, poate o prind totusi pe dra! :) Cand e, la sfarsitul lunii sau in dec?


Lasă un răspuns

