Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

3 X B Iulie 5, 2012

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 12:14 pm
Tags: , ,

Balaurul are un tricou pe care scrie Big Brother și Arika unul pe care scrie Little Sister. Al Arikăi i-a cam rămas mic, iar al Balaurului nu mai corespunde deloc pentru că Big Brother nu mai e suficient și ar trebui să scrie Best Big Brother ( eventual și un EVER!)

Aseară când Balaurul își bea lăpticul de culcare ( încă din biberon) s-a oprit și mi-a spus în șoaptă: „Nu mai beau. Zgomotul meu când beau lapte o deranjează pe [Arika]!”. Așa că i-am explicat ( din nou) că frații trebuie să se ierte reciproc, că au drepturi egale și că și ea îl trezește dimineața cu „vorbăria” ei. I-am evidențiat și că e firesc să se mai supere unul pe altul dar că trebuie să găsească calea de împăcare. Așa că și-a terminat lăpticul bucuros. Însă pe mine m-a făcut să îmi amintesc că, anul trecut în august, când Arika era încă în burtică el a avut o perioadă când bea numai jumătate din lăptic. O dată, de două ori și a treia oară l-am întrebat de ce nu mai termină laptele. Mi-a spus că îi lasă și surioarei lui. Am râs și l-am întrebat cum i-l dăm și mi-a răspuns că prin buricul meu. Așa că a trebuit să îi explicăm că ea va avea lăpticul ei și nu va trebui el să se sacrifice pentru ea, dar că e tare frumos gestul lui.

După 3 zile de când îl caută răceala, azi l-a doborât. Întins în pat, gata să adoarmă, l-am rugat să își sufle nasul. I-am pus șervețelul la nas și el doar s-a prefăcut încet, doar a mimat un suflat. Nu l-am întrebat nimic,dar probabil pentru că știe că mereu insist să sufle taaare mi-a zis: „Nu suflu tare că o deranjează pe [Arika].”

Și nu vă imaginați că îi spune cineva să facă liniște. Avem 2 câini care latră și o familie gălăgioasă. La noi în casă se vorbește la telefon și când copiii dorm și interfonul nu se închide niciodată. Dacă nu sună în casă înseamnă că s-a blocat.

Păi ziceți voi dacă tricoul cu Big Brother mai e suficient? Nu tre să fac comandă de unul pe care să scrie Best Big Brother?

Și ca să vedeți ce înseamnă puterea obișnuinței… Azi m-am dus la Arika, care e mucioasă cam de când o știu, și i-am pus șervețelul la nas și i-am zis: „Suflă taaare!”. :)) Arika are numai 7 luni. :D

Și nu am găsit pe net un tricou cu cei 3 de B, dar iată alte idei minunate pe acest site.

 

2 Responses to “3 X B”

  1. AndreeaG Says:

    Pentru asa copil … merita sa crosetezi un tricou, zau :D
    Cred ca si cea mica incepe sa dea semne deja, ca e topita dupa el, nu? :)
    Sa-ti fie sanatosi draga doamna, si voi pe langa ei!

    PS: ai un mail hazliu de la mine, daca e as cum am interpretat eu :)

  2. sotiesimama Says:

    Da. Citit. Răspuns. Fără griji!
    Cât despre copiii… Au o relație exact cum îmi doream. Va fi jale când va merge cea mică. Că o să se țină NUMAI după Balaur care probabil, în viteză/ în joacă, o va dezechilibra și trânti cu fundul de pământ de zeci de ori.
    Și voi să fiți sănătoși și să vă bucurați de o vară frumoasă!


Lasă un răspuns

