Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Adorabila Miffy Mai 23, 2012

Am mai scris și în alte postări că noi mai împrumutăm cărți de la bibliotecă. Așa am cunoscut-o cu Balaurul pe Miffy  pe la vreo 2 ani și i-a plăcut la nebunie. Apoi le-am returnat și am uitat o vreme de ea. Ne-am amintit când am adus acasă, din Olanda, cele mai bune waffe cu caramel, într-o cutie de metal cu simbolurile Olandei, printre care și micuța Miffy. Nu îmi mai aminteam ce am citit în carte, când și cum s-a născut Mif dar am rămas maxim de impresionată să văd în toate magazinele din aeroportul Schiphol ( un aeroport ca un mic orășel impresionant) ORICE VĂ TRECE PRIN MINTE cu Miffy.

Mă rog, long story short, mi-am amintit de ea gândindu-mă ce carte să îi cumpăr Arikăi de 1 Iunie. Am dat un google și am ajuns pe http://www.carteacopiilor.ro/catalog_miffy.php unde am avut o surpriză plăcută. Inițial am pus în coș câte o carte din cele 3 existente și am observat că mai primeam una cadou. Înainte să plasez comanda m-am uitat și la plușuri și din link în link am ajuns la pachetul cu 3 cărți și săculeț și m-am îndrăgostit instantaneu. Am plasat comanda și am așteptat coletul.

Azi la poștă am ridicat un pachețel mic, mic… pentru o secundă m-am gândit cu mâhnire că sigur au uitat să pună ceva în el. Dar… SURPRIZĂ! Erau toate cele 4 cărți ( Miffy, Bicileta lui Miffy și Ziua lui Miffy X 2 din care una gratis), plus o carte de colorat cu animale, un săculeț A-DO-RA-BIL, un poster cu micuța iepurașă și un semn de carte/ușă super drăguț! Deci ce să mai zic, am simțit că e sărbătoare!  Sunt convinsă că Arika o va iubi pe Mif. I-am pus posterul pe dulapul de lângă pat și plușul sub el și Arika le măsura cu maxim interes. Nu m-am putut abține până pe 1 Iunie și i-am citit una dintre cărți și ea întindea mânuța la fiecare pagină.

Chiar cred că orice copil mic va îndrăgi cărțile astea pentru că au o grafică super simplă în culori tari și textul în versuri scurte. Iar săculețul… nu am cuvinte!

Uitându-mă înapoi pe site îmi pare rău că nu am luat și cartea De ce spun copiii NU, pe cele cu urșii și pe cea cu melcul ( care sunt 60% reduse).

Și dacă vă întrebați cum or fi celelalte cărți de pe site vă pot spune că Școala Urșilor, Pozna lui Jakie și Robin Hood nouă ne-au plăcut foarte mult. Și prin ”nouă” mă refer la mine și la Balaur. Chiar i-au plăcut! Și apropos de cartea cu Robin Hood pe site e un concurs unde o puteți câștiga ;).

Vă doresc spor la cumpărături și să găsiți cadouri inspirate pentru cei mici de ziua lor!

 

Lasă un răspuns

