Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mora si Lulu Martie 3, 2012

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 8:24 pm
Tags: , , , , , ,

Sursa pozelor care m-au inspirat este aceasta Discipline, Mummy Bear – style . Pozele nu imi apartin, ci doar modificarile lor si versurile. Orice asemanare cu personaje reale NU este intamplatoare si va rugam sa luati in serios morala!

 

One Response to “Mora si Lulu”

  1. […] Da. Am știu dintotdeauna că sunt specială. Foarte specială! Că am ceva ce nu are toată lumea. Mi-a luat ceva timp să îmi dau seama ce e dar azi la duș am avut o revelație. De fapt am avut două revelații, din care una dată de faptul că, brusc, am simțit nevoia să nu mai fac dușul apoape rece ci puțin călduț. Mă rog, să ne întoarcem la chestia aia cu adevărat specială. Mi-am dat seamă că sunt o… SHAPESHIFTER ! Da… Nu e grav, nu doare dar e evident. Păi eu când m-am născut eram doar o omidă, apoi am crescut și am devenit un gândac băț . După gândacul băț, prin adolescență, cred că am fost fluture dar eu mă simțeam molie și mi-am expoatat suficient aripile. Am stat mai mult în „întunericul din dulap” decât în „razele soarelui”. Apoi am plecat la facultate și zona de munte m-a făcut, cumva, gazelă. Da, știu, e incredibil dar sunt absolut sigură că am fost și gazelă. :D Ahhh, e bine să fii gazelă… Apoi am născut primul pui. Mă simțeam bine, chiar grozav. Ieșeam la cumpărături și ceream mereu mărimea gazelă, mă uitam numai după haine de gazelă DAR… nu încăpeam decât în mărimea urs. „Eh, nu-i bai!” mi-am zis eu atunci. Eram prea mândră de pui, prea mulțumită să îmi pese. Apoi a apărut al doilea pui. Am fost mai atentă, m-am cântărit mai des, am slăbit mai mult decât speram DAR… am rămas tot urs !?! Mda, sunt un mare urs răbdător care citește cărți cu povești seara, la fel ca Marele Urs din povestea „Nu ți-e somn, ursulețule?” . Sunt calmă precum Marele Urs sau bătrânelul din reclama cu fluturele , dar am și momente când sunt Mora . […]


Lasă un răspuns

