Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Arika si mama spion Ianuarie 20, 2012

Cum v-am spus deja Arika e foarte diferita de Balaur, atat de diferita ca v-as plictisi sa scriu despre tot ce ii face individuali. O mare si importanta diferenta e ca Balaurul dormea busteam in orice conditii si Arika doarme… iepureste in orice conditii. Unde mai pui ca e si smechera si rasfatata si speculanta. Asa ca micuta cam face militarie cu mine. Militarie ca in J. I. Jane. Si uite asa am invatat sa am biberonul pregatit noaptea ca sa nu mai dau cu capul sau umarul de toc cand iau virajul spre bucatarie si niste trucuri de facut lapte noaptea pe care le-as putea vinde CIA-ului. Iar zilele trecute m-am trezit intr-o noapte la fosnetul specific. Adica Arika nu plange ci, mai intai, se foieste si cate 30 de min (cred)… ca nu ma trezesc chiar la primul apel. Ma rog, in noaptea cu pricina, m-am ridicat din pat dar a trebuit musai sa indeplinesc alta misiune mai intai, ca sa nu schimb 2 funduri ude ;). Apoi m-am intors, contra cronometru, la misiunea speciala: LAPTELE! Dar vazand ca e prea liniste m-a trecut un gand: „Daca a adormit si iar ma fenteaza? Daca fac laptele si nu am cui sa il dau iar peste 2 ore nu stiu pe ce sa pun mana?” Asa ca mi-am activat functia STEALTH si m-am apropiat de patutul ei. Ce credeti ca facea ea acolo? Vorbea cu Catelul-Cantecelul primit de la matusa Ana si catelul, pe semne, ii spunea ei glume ca radea de nu se mai putea. Stau, stau, stau cateva momente dar cand am vazut cum ma sfideaza ei doi am hotarat sa intervin sa aflu de ce radeau… poate radeau de mine!?! Am luat-o pe Arika la interogatoriu. Degeaba am aplicat diverse metode de tortura, cum ar fi gadilatul, mataitul insistent la ea, ba chiar si batutul pe spate ca nu a cedat nici cum. Catelul nici atat, desi l-am amenintat ca ii scot bateriile.

Dimineata am cautat aliati in Bunica Nu-Zice-Nu si  in Balaur si le-am povestit, dar FARA  sa folosesc cuvantul „glume”. Si ce credeti ca a spus Balaurul? „Mami, catelul ii spunea GLUME!” Mi-e martora Bunica Nu-Zice-Nu ca fratele mai mare e suficient de mic cat sa descifreze din tainele copilariei inocente. E clar! Catelul ii spunea glume.

La pranz, ce credeti? In loc sa le sparg grupul a mai aparut un aliat. Papusa Roz-Prefacuta, pe care a infiltrat-o Matusa Cioara, care si ea ii spune glume de pe cealalta latura a patului. La un moment dat am mutat-o langa Catel-Cantecel si Arika nu i-a mai zambit. S-a uitat la ea mirata si inceput sa intoarca incet capul. In acelasi timp am luat-o si am mutat-o in locul in care stia micuta ca e noua aliata. Cand i-a intalnit privirea i-a zambit… Aaaa, a inceput Arika sa inteleaga si sa isi faca prieteni. Asa ca de acum principala mea misiune e sa spionez fiecare zambet si sa SUSTIN fiecare mic complot al jucariilor, chiar daca rad cu totii de mine cum arat noaptea.

Te iubim, pui mic de arici!

 

Lasă un răspuns

