Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poarta-ma! Ianuarie 8, 2012

Cu 3 ani in urma m-am indragostit de ideea de a-mi purta copilul „agatat” de mine, asa, ca o tiganca. Si am incercat diverse „purtatoare” de la o simpla esarfa de bumbac ( care a  fost suficient de buna cat sa pot intinde rufele in curtea din spate a blocului) pana la sling-uri fixe marca Lamaze ( cumparate de pe Ebay si pe care nu le-am folosit NICIODATA, asa bune sunt… NOT!) Apoi mi-am cumparat o patura din fleece ca sa o desfac si sa imi fac singura un wrap, dar a ramas in stadiul de patura desfacuta si atat :)).

3 ani mai tarziu o mamica draguta si generoasa mi-a imprumutat un mijloc de purtare. Un wrap elastic Poarta-ma!. Eu o urmaream pe Diana – sufletul si mainile din spatele produselor –  pentru ca sunt topita dupa tot ce face. TOT CE FACE! Insa nu gaseam motivul si momentul sa imi cumpar nimic. Apoi mi-a imprumutat Cori wrap-ul… si, de  acum, visez la un wrap elastic al meu. Din prima indemnizatie asta imi iau! :D

DA, imi iau, pentru ca e atat de fain incat nu stiu ce cuvinte sa potrivesc sa il descriu. Deci, wrap-ul elastic e moale si comod. Eu m-am uitat la un singur filmulet pe youtube ca sa invat sa il leg, deci e chiar simplu de folosit. De practic si util nici nu va mai zic ca poti sa faci orice cu bebe ghemuit, linistit si multumit, la piet. Eu l-am purtat prima data la doctor cand ma grabeam foarte, foarte tare. Am legat wrap-ul, am pus-o pe Mia in el doar cu doua hainute de casa pe ea si am tras peste amandoua un hanorac sport din fleece de-a lui tati. L-am incheiat pana sus si Mia nici nu se mai vedea. La doctor am primit 3 feedback-uri pozitive, caci fetele de acolo toate s-au mirat cu admiratie si m-au intrebat ce e „chestia” legata de mine. Si are mari avantaje: bebe e in siguranta, wrap-ul ii tine de cald, nu trebuie sa il parchezi la usa cand intri undeva si se poate purta inca de la varste fragede ( in cazul nostru 3 saptamani de viata).

Are un singur aspect… intortocheat ( dezavantaj nu e cuvantul potrivit). E foooaaarte lung :D. In rest, trebuie sa il incercati ca sa va lamuriti!

Creatoarea lor spune „Poarta-ma!”, eu zic „Poarta-l!”, e foarte fain!

Later edit. Pentru ca mai devreme am fost evacuata de urgenta de la laptop am uitat sa ii multumesc Corinei ca mi l-a imprumutat si sa ii spun ca nu prea il folosesc de frica sa nu il stric, altfel l-as toci :D . Multumesc mult, Corina!

Si vroiam sa va mai descriu din perspectiva puternic subiectiva wrap-ul elastic.  Printesa Scorpion – cum ati stiut-o pana acum – s-a nascut cu perisor mult si lungut. Si, de fapt, prima data cand am pus-o in wrap nu a fost vizita la doctor ci proba de acomodare, de acasa. Atunci, cand m-am uitat in jos la ea cum statea mica si ghemuita in wrap, cu parul sculat in crestet si prelins pe ceafa parca era un pui de arici fericit. Nu e comparatie mai buna decat asta… un pui de arici fericit! Deci, de astazi, oficial, Printesa Scorpion devina Arika. E si o carte de povesti Aventurile lui Arik, stiati? Urmeaza si o postare despre carti, stiati? :*

 

Lasă un răspuns

