Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Printesa Scorpion Decembrie 3, 2011

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 2:22 pm
Tags: , , , , ,

Am inceput sa scriu, dar nu sper sa si termin. Si e pentru prima data cand nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa continui. Unii dintre voi ne stiti „povestea”, iar pentru cei care nu o stiu… nimic deosebit de zis. Eram o familie obisnuita, cu un baietel nastrusnic de care suntem tare mandri, chiar daca pe blog l-am botezat Balaurul. Spun „eram” pentru ca ceva s-a schimbat. Am ramas tot normali :)), daca ati crezut ca asta s-a schimbat :)), insa a aparut in „poveste” si o printesa. Sa ii spunem Printesa Scorpion deocamdata. Irelevant cat a cantarit si cat de lunga a fost. Si nu am sa va mint ca a luat 10 la nastere cum fac majoritatea. A luat nota 9, ca si Balaurul care acum e un copil de 10+ si asta conteaza pentru mine. Sa fie sanatosi si fericiti!

Prima impresie despre Printesa a fost ca e o plangacioasa si de pe masa de operatie, cu ochii in lacrimi am zis : „Plange ca o mâță!”. Insa m-am inselat. E o fetita cuminte. Mai cuminte decat speram. Insa nu as zice „hop” pana nu ma vad sarita groapa. Are colici, deci vor urma si nopti nedormite, dar mie imi sta bine cu cearcane. Adica daca nu as mai avea cearcane nu m-ar recunoaste prietenii.

Micuta e foarte diferita de fratele ei. Aparent e mai mancacioasa si extrem de finuta pentru ca prefera sa o doara burta decat, Doamne-fereste, sa o aduda cineva ragaind :)). Greu, foarte greu si cu metode noi reusesc sa o fac sa eructeze, caci ea eructeaza nu ragaie, cum va spuneam. El e blond ( fratele cel mare), iar ea e bruneta ( sora cea mica). El e de pe Marte, ea e de pe Venus si tot asa…

Am ramas cu putine Kg. Va bucurati si voi nu? Oricum nu imi mai vine nimic dinainte de sarcina si nici nu imi cumpar „marimi” mai mari. Tre sa dau jos. Cand si cum… asta e alta poveste. Una horror…

Despre „aventurile” din spital maternitate am sa scriu in alta postare. Cu bune, cu rele a fost o experienta noua si diferita, palpitanta si obositoare in urma careia am de dat un singur sfat: NASTETI NATURAL! Numai daca NU SE POATE NATURAL, faceti cezariana, dar MUSAI CU RAHIANESTEZIE!!! Parerea mea…

 

6 Responses to “Printesa Scorpion”

  1. zoozie Says:

    sa-ti traiasca, multa sanatate si fericire in 4! Ma bucur pentru happy end!

  2. cojocarii Says:

    sa va traiasca si sa traiti tuspatru fericiti! :)

  3. Cori Covaci Says:

    ai nascut la Bacau? Eu as fi curioasa de experienta din maternitate. Mie mi s-a parut chiar ok.


Lasă un răspuns

