Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Regina Maria… cea cu multe ace Octombrie 23, 2011

Pentru ca mai devreme v-am vorbit despre cateva laboratoare din Bacau revin sa adaug informatii despre altul. Anume laboratorul retelei private de sanatate Regina Maria . Prin iulie – august cand am sunat la ei mi-au zis ca ei nu au contract cu CAS-ul si nu fac „bilete roz”. Si pentru ca am tot primit aceleasi raspunsuri peste tot ” nu sunt fonduri”, ” nu stim cate fonduri vor fi”, ” nu putem garanta nimic”. Am inclus in lista laboratoarelor incercate si intrebate si Clinica Sante… nu recomand neaparat, doar daca doctorul vostru va trimite in mod expres acolo ( asa cum a fost cazul meu).

Deci, resemnata ca nu voi gasi niciun laborator unde sa fac analizele gratuit am decis sa merg la Regina Maria ( Bacău: Str. Ioniță Sandu Sturdza nr. 3; Tel: 0234 514 955 – adica vis-a-vis de Casa Modei) pentru ca aveam de facut o analiza foarte scumpa si la ei era cel mai ieftin ( 400 de lei, fata de 420 la Synevo sau 500 lei la Clinica Sante). Asa ca m-am dus pregatita cu bani, bilet roz si carnet de gravida, ca aveam si acolo un wish list de analize recomandate de ginecolog. Ii spun mai intai de prima analiza si apoi ii intind biletul si carnetul sa faca „suma” tuturor analizelor ca sa ma intepe numai o data. Domnul de acolo imi zice initial: „Aaa, dar nu avem fonduri de gratuitati!” si apoi ” Da’… asta e cod de gravida!?!… Azi avem fonduri!” dar eu uitasem sa umplu urocultorul cu „limonada” si am zis ca las restul analizelor pentru a doua zi, iar el mi-a raspuns „Nu, nu! Ca maine s-ar putea sa nu mai avem fonduri!”
So, luky me! Am reusit sa iau ceva gratuit de la Stat :)).

In rest, centrul de recoltare e… cum sa zic… varza fata de Synevo! Un hol minuscul cu un spatiu de recoltare… incarcato-dezordonat si cu cadre binevoitoare dar neprofesioniste. Nu suporta comparatie cu Synevo incepand de la spatiu, pana la „politici” si nu in ultimul rand la cadre/angajati. Si inca un aspect important: programul de lucru e SUPER SCURT! Recolteaza numai de la 07 la 09… hai 09:30 pentru ca va spuneam ca sunt foarte binevoitori.

Poate la centrul de pe Calea Romanului, unde Regina Maria s-a deschis in locul fostului CIM, e altfel. Caci in oras singurele avantaje sunt ca au fost mai ieftini si draguti. In plus, a ramas ca ma suna ei cand sunt gata toate analizele, ca va dura…

Altfel, raman la parerea ca Synevo e „mama” laboratoarelor din Bacau si pentru analize „nedecontabile” acolo ar trebui sa mergeti.

 

3 Responses to “Regina Maria… cea cu multe ace”

  1. Costin Comba Says:

    Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie http://www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriți să facem un schimb de link-uri. Eu voi posta link-ul dumneavoastra pe doua bloguri : http://www.bycetateanu.wordpress.com si pe http://www.romanicateiubesc.blogspot.com , in schimbul postarii pe blogul dumneavoastra a link-ului blogului meu de fotografie http://www.costin-comba.blogspot.com . Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.

  2. monica Says:

    La Synevo se vede calitatea si chiar merita sa-ti faci analize acolo. Recomand oricui!

  3. ROSU CIPRIAN Says:

    REGINA MARIA FIZIOTERAPIA BATAIE DE JOC LA ADRESA PACIENTULUI CU O BLONDA LA MASAJ CARE VORBESTE NON STOP LA TELEFONUL MOBIL.CAND NU MAI MISCA AM INREBAT-O DACA A ADORMIT EA FIIND OCUPATA CU TRIMIS SMS DUPA ASTA MIA INFIPT SPATE COTUL CONTINUIND SA E TRIMITA SMS . AM INREBAT-O DACA ASTA E IDEEA EI DE PRESOPUNCTURA SI A ZIS CA DA


Lasă un răspuns

