Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Micile mari inventii Septembrie 25, 2011

Nu stiu daca veti fi de acord cu mine insa eu cred ca cine a inventat Ciko Ciko a facut un lucru extraordinar de pozitiv dintr-un lucuru cat se poate de negativ. Ciko Ciko e o acadea, dar nu una din aia la 20 de bani, nici la 50 de bani sau 2 lei cu mega surpriza. Eu, personal, ca mama am ajuns sa urasc acadele si i le refuz Balaurului cu vehementa. Bineinteles ca in liceu mi se parea ca sunt mult mai cute cu o acadea in gura si mi se intampla des sa arat cute cu aroma de iaurt si capsuni :P. Insa ca mama, ideea de a da copilului o „bomboana” uriasa pe bat ma umplea de nervi. S-a intamplat de vreo 2 ori ca Balaurul sa profite de slabiciunea bunicii si a lui tati si sa obtina cate o acadea ( din alea irezistibile cu ambalaj de minge de fotbal) dar apoi au avut cu totii de suportat mania mea si nu s-a mai repetat. Apoi, din pura intamplare, am descoperit „mica mare inventie” cat am stat la coada la farmacia Dona. Ciko Ciko sunt un soi de leac naturist pe bat, adica, juma’ leac-juma’ distractie sau placere si la Balaur au „prins” ceva de speriat. Stie ca sunt medicamentate, dar faptul ca se termina cu un bat le face acadele, deci irezistibile.

Acum, ca are o amigdalita pultacee care il chinuie de mi se frange inima, Ciko Ciko sunt singurul lucru care il incanta si linisteste. Ii vine sa scuipe din gatut dar nu stie cum. Se chinuie, scuipa un pic de saliva si plange pana ii dau acadeaua, pe care uneori mi-o mai da inapoi sa o pun in ambalaj.

Acadelele se gasesc in farmaciile Dona costa 6,36 lei/cutie ( azi le-am luat reduse la 5,09 lei) si se gasesc in 4 variante. Ciko Ciko Defend ( pentru sistemul imunitar), CC Gola ( pentru gat), CC Relax ( pentru somn linistit) si CC Viagio ( pentru la drum). Sunt cutii cu cate 4 acadele ambalate individual, iar pe cutie gasiti toate lamuririle de care aveti nevoie. Defend e cu miere, echinacea, coacaz negru si maces; Gola e cu miere galbenele, propolis, grapefruit seminte si cimbru; Relax e cu miere, musetel, passiflora si tei iar Viagio imi lipseste din colectie :P dar il gasiti in farmacie. La gust sunt bune catre delicioase, si dulci dar si acrisoare.

In concluzie, chiar daca DALCO SRL nu a inventat acadeaua, ci doar i-au dat un scop nobil, tot cred ca Ciko Ciko e o mica mare inventie. Are sens ce zic? Pentru mine are.

Si, NU, Balaurul nu crede acum ca are „liber” la acadele din zahar si E-uri. Mai cere cand suntem la cumparaturi dar se multumeste cu un singur raspuns de NU si se bucura la fel de mult de CC Defend chiar daca le-am cumparat impreuna din farmacie, i-am explicat ca defend inseamna „a apara” si ca il apara de microbi la fel ca pe ursuletul de pe cutie ( un desen cat se poate de sugestiv).

 

2 Responses to “Micile mari inventii”

  1. cojocarii Says:

    bine de stiut! o sa le caut si eu in farmacii cand va mai creste putin pitica. :)


Lasă un răspuns

