Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Freds Swim Academy August 30, 2011

Daca vrei sa ii cumperi copilului tau o academie intreaga, acum poti! Cu numai 80 de lei ii cumperi o academie intreaga de inot intr-un… colac! Swimtrainer-ul de la Freds Swim Academy e chiar fain. Nu incerc sa ii fac reclama, pentru ca vad si ceva minusuri, insa, este diferit de orice va puteti imagina. La inceput am avut mari retineri. Un colac l-am castigat si unul l-am cumparat si incepusem sa ma intreb daca a meritat. Asta pana l-am incercat la bazin… bazinul olimpic unde apa e chiar multa si poate fi chiar inspaimantatoare. Inca de la probe mi-am dat seama ca ceva e inovator la colac pentru ca se vede ca ii va impune copilului o pozitie corecta la inot. L-am pus pe el mai mult din mers si printre topaituri pentru ca Balaurul se vazuse scapat la apa. Am uitat sa ii umflu lateralele si nu am apucat sa il admir o secunda ca el era deja in apa… fericit! Swimtrainer-ul chiar i-a dat siguranta si ce nu constientizeaza el e si pozitia corecta in apa, pe care nici un alt colac sau vesta nu o da. Dupa maxim 20 de min „fugea” prin apa dupa tati tinandu-se cu o mana de marginea bazinului. Dupa  vreo 40 de min inota distante scurte cu o pluta in fata iar dupa inca 10 traversa un culuar de-a latul dupa Ema ( o pustoaica de vreo 15 ani pe care o agatase el ;) ). Am ras si am filmat pana s-a inrosit cardul la aparatul foto cum se chinuia el sa o ajunga pe Ema prin bazin, cand cu placa, cand fara placa. Swimtrainer-ul e TAREEEE! Le multumesc celor de la Freds Swim Academy Romania pentru tot! Au fost flexibili, intelegatori si generosi.

Singura mea problema este cu selectarea marimii corecte. Balaurul e chiar „atletic”, are 16 kg si ceva, deci teoretic ar fi trebuit sa incapa si in colacul rosu ( care e pana la 4 ani sau 18 kg) dar nici cel portocaliu nu ii vine cum as vrea eu. Partile laterale care se aduc impreuna si se inchid la spate, umflate perfect, nu il cuprind. Asa ca eu il imbrac cu lateralele ne umflate si le umflu dupa ce l-am inchis. Am convingerea ca la vara ne va trebui cel galben, cel mai mare. Sau poate nu ne va mai trebui deloc pentru ca va invata pana atunci sa inoate fara colac.

Despre bazinul de innot… va urma o postare cu foarte putine PRO si multe, multe CONTRA!!!

 

Lasă un răspuns

