Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cand iti crapa maseaua August 11, 2011

Cand iti crapa maseaua – la propriu sau la figurat –  dai cat nu face, numai sa treaca. Asa am ajuns eu din nou la mila sistemului, fara maseaua crapata dar cu zeci de analize de facut. Si pentru ca am primit bilet roz, si pentru ca nu cer mai nimic de la stat am indraznit sa sper ca pot face analizele gratuit. Ce a urmat cred ca ati anticipat si voi… „Nu mai avem contract cu casa…”, „Nu mai sunt fonduri…”, „Va programam peste 2 luni…”, s.a.

Asa ca am luat biletul roz si am intrat in Medisense ( un laborator… mediocru e mult spus!) si rog sa imi calculeze totalul. 308 lei. Inca o analiza pe care nu o fac ei, doar o recolteaza si o trimit la Synevo, inca 74 de lei. Si pentru ca anul trecut am patit la ei, la Medisense o treaba de povestit si la nepoti am hotarat sa nu le inmultesc lor veniturile. Ca sa prezint credibilitate va povestesc, mai intai, treaba de anul trecut. Aveam nevoie de o analiza care se face mai rar si ma duc la Medisense ( pentru ca nu stiam de Synevo la vremea aia). Faceti? Da, facem! Imi iau banii ( 60 de lei) si sangele ( putin, dar era al meu) si imi spun sa revin peste o saptamana dupa rezultat si imi ureaza o zi buna. Eu intotdeauna intreb, chit ca fara rezultate notabile: „Asta e tot?” Aia a fost tot. Dupa 3 zile, pentru ca rezultatul imi era foarte necesar si cat mai urgent zic sa intru la ei ca sa vad daca nu cumva ii pot grabi. Mai intai o cotoharla urla la mine ca le deranjez sambata dimineata, ca apoi, dupa ce ma prezint, sa se schimbe 180 de grade si sa imi ca ma asteptau de 3 zile. Say what bitch? „Mda, nu am stiut cum sa va contactam. Nu va putem face analiza respectiva dar va facem alta daca vreti, pentru ca nu am trimis inca sangele.” Si imi propune o analiza care suna la fel, continea aceeasi termeni dar nu era aia care mi-o ceruse medicul. Bun… Sun si intreb daca e buna cealalta. Nu e. Ma intorc si le zic ca nu e buna si ca imi vreau banii inapoi. I-am primit fara alte vociferari, insa 3 zile si o fiola din sangele meu pretios [ :)) ] tot am pierdut. Ma rog, asta era anul trecut. Anul asta imi propuneau un total de 308 lei + 74 lei pe analiza care mi-o recoltau sa o trimita la Synevo. Dar, ce credeti, i-am lasat sa ma friga cu ciorba lor si anul asta? Nu! Imi iau hartiuta, care desi e roz nu e igienica si daca vrei sa te stergi cu ea inteapa, si ma duc direct la „pravalia” aia mai mare. La Synevo mai fusesem intre timp de cateva ori si de fiecare data am fost FOARTE multumita. Pe acelasi bilet totalul… 208! Da, cu 100 de lei mai putin. Si cealalta analiza 57! Da, cu 17 lei mai putin. Si sunt gata cat ai clipi. In plus iti cer numarul de mobil pentru eventuale probleme si optional adresa de mail ca sa iti trimita rezultatele. Rezultatele chiar daca le primesti pe mail ti le si printeaza oricand doresti. Treaba cu adresa de mail merge unsa. La ghiseu mi-a zis sa vin dupa rezulate a doua zi iar pe mail mi-au venit in aceeasi zi dupa pranz. In plus par mai profesionisti din toate punctele de vedere. Ce nu am intalnit absolut nicaieri, iti arata  DE FIECARE DATA ca acul e sigilat si il desfac in fata ta si la urma iti arata ca pe recipientele tale e numele tau.

Deci, parerea mea, Synevo RULES! Aaaa si inca ceva. La Synevo Balaurul face tot ce ii zice doamna, iar la Medisense a trebuit sa il tinem eu si 3 angajate ca sa ii recolteze, timp in care maica-mea plangea de mila si imi zicea sa renunt la analizele lui.

Pe site-ul oficial gasiti reteaua de laboratoare si centre de recoltare, plus lista completa de analize si preturi.

RECOMAND!

 

2 Responses to “Cand iti crapa maseaua”

  1. rodica Says:

    Aceleasi servicii se pot gasi si la Sanador, de fiecare data iti arata acul steril si numele pe eprubeta.

  2. adina Says:

    eu sunt foarte multumita de Synevo!!!


Lasă un răspuns

