Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

O poveste foarte… NOT COOL! Iunie 13, 2011

Vanam de ceva timp o carte, mai multe de fapt dar acum vorbim despre una anume. O vazusem pe net si parea adorabila. Nu am luat-o din prima si apoi am vazut-o redusa pe cateva site-uri la numai 10 lei. Intamplarea a facut sa ies prin librarii si sa am placuta surpriza ca majoritatea reducerilor de pe net sa fie aplicate si in librarii. Iau bucuroasa cartea si imi vine ideea sa o deschid. Sub coperta adorabila statea ascuns un monstru al expresiilor de prost gust. Pe scurt, in cateva imagini, rezumatul povestii… si va las sa judecati singuri.

   Si pentru ca se porta skinny familia Zinei au avut grija ca ea sa fie trendy.

 

Ma asteptam ca asa o oroare sa fie o traducere jenanta a unei carti jenante scrise de niste americani drogati… insa nu e. Vezi coperta!

La polul opus, nu cool, doar inocenta alta carte.

O carte ceva mai draguta, chiar adorabila e „As vrea sa am un dinozaur”. E scrisa de adulti dar parca „vazuta” prin ochii unui copil. Asta merita 10 lei. Rezumatul in imagini:

Noi le-am imprumutat de la biblioteca… 2o de lei economisiti cu cap.

 

3 Responses to “O poveste foarte… NOT COOL!”

  1. Mersi pentru sfat. Si cate alte prostii de carti mai sunt.

  2. AndreeaG Says:

    „cu cap” … chiar ca :)
    Bravo! si bine ca ii mai „destepti” si pe altii! :)

  3. Ana Says:

    Fetitei mele si mie ne-a placut mult cartea cu dinozaurul.


Lasă un răspuns

