Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dusa cu… posta! Iunie 6, 2011

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 2:42 pm
Tags: , ,

Dupa ce imi varsam naduful aici dar spuneam totusi ca Posta Romana ramane competitiva la tarife si preturi, revin, mai suparata ca data trecuta.

Prietena mea imi trimite colet si, surprinzator, de data asta primesc avizul. Ca sa impusc doi iepuri dintr-un foc iau coletul pe care vreau eu sa il trimit sub un brat si avizul in cealalta mana si ma indrept mandra catre posta. Si ca sa fiu sigura, doar ca sa fiu sigura intreb:  „Cat m-ar ajunge coletul asta?”      Ea „11 lei.”      Eu „11 lei? Pentru 2 kg? Se poate plati cu card?” – pentru ca mai aveam doar 5 lei „lichizi” :D –    Ea…razand „Hmmm, sigur ca nu!”    Si o mai intreb o data daca 11 lei iar ea imi confirma. Apoi reuseste sa ma nelamureasca privind taxa pe valoare declarata, unde eu declarasem 0.

Deci m-am dus bou ( cu un colet) si m-am intors vaca ( cu 2 colete), gandindu-ma ca Posta Romana a crescut tarifele cu nesimtire. Apoi imi vine ideea sa verific pe site-ul oficial la tarife si… surpriza! Pentru un colet simplu, intern, fara valoare de 2 kg pretul ar trebui sa fie intre 2,4 si 3,6 lei cum credeam si speram ca va fi.

3 ore mai tarziu m-am intors la posta. Aceeasi domnisoara, fara uniforma vesela, bleu, in dungi semn ca era noua sau doar inlocuia pe cineva: „Ati completat buletinul?”    Eu „Da!”     Ea „Cum vreti sa il trimiteti?” Eu „Depinde. Un astfel de colet nu are de ce sa coste mai mult de 4 lei si mai devreme mi-ati zis ca e 11 lei. As vrea sa recalculati, apoi vedem cum il trimitem.” In timpul asta domnii din stanga si dreapta mea chicoteau. Ea „Pai, am zis CAM 11 dar depinde de valoare, de greutate…” Eu „L-ati cantarit si v-am zis ca are valoare 0.”    Ea „Stati sa vedem… Da… Ce sat? … Da… 5 lei!”   Eu, pe un ton apasat „Cat?”    Ea ” 4 lei si 80 de bani.” I-am dat 4 lei 80 fara un sfant in plus si cred ca o sa ma tine minte pentru asta.

Si pentru ca sunt prea epuizata sa ma mai cert, pentru ca prefer sa fac un bine decat un rau, si pentru ca ziua mea stricata nu trebuie sa fie ziua stricata a tuturor am lasat coletul… fara scandal. V-am dezamagit?

Intamplarea de azi mi-a amintit de multe alte patanii de ale mele pe la oficiile postale si pe la Vama… toate de plans, nu de ras.

Una din ele, pe scurt.

Cu ani in urma, 2007, am comandat ceva din China si primesc numar de urmarire. Adica un numar pe care il introduci pe site-urile serviciilor pe unde stii ca trece pachetul pana ajunge la destinatie si iti arata daca a ajuns, cand a ajuns si cand a plecat mai departe. L-am folosit pentru eram nerabdatoare si am observat cum pachetul a facut 3 zile din China in Olanda, parca ( oricum, pana pe continent) apoi o zi pana la Bucuresti, 3 zile de la Bucuresti la Brasov si 5 zile in Vama fara sa primesc aviz. Am sunat, au verificat si a doua zi mi-au adus avizul. Iar asta este povestea mea cea mai frumoasa despre relatiile mele cu Vama.

Acuma, calculati si voi pe unde a stat mai mult pachetul meu. Si bietii comercianti te anunta umili ca o comanda poate face intre 15 si 30 de zile pe drum si isi cer scuze pentru neplaceri. Dar vacile  doamnele de la oficiile de Posta sau Vama se scuza vreodata oare?

Si daca nu v-am scris deja despre cosmarul meu cu Vama, sigur o voi face! A se intelege prin cosmar o intamplare nu un vis.

 

One Response to “Dusa cu… posta!”

  1. Mihai Horhoianu Says:

    Stimata doamna … ne meritam soarta. Functionarii ar trebuii platiti in functie de cat de mica este coada la ghiseul lor …. si binenteles de cat de putine „erori” creeaza !
    O solutie ar fi „privatizarea” dar sechelele raman … dupa cum ne arata cazurile CEC si Petrom unde s-au schimbat palariile dar Mariile inca activeaza la ghiseu/pompa.
    Succes in continuare, blog interesant.


Lasă un răspuns

