Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

1 Iunie improvizat :D Iunie 2, 2011

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 11:29 am
Tags: , , , , ,

Ieri a fost o zi buna pentru Balaur, azi e o zi buna pentru mine pentru ca o mamica deosebita a avut rabdarea si dispozitia sa ma invete cum sa introduc mai subtil link-urile. Stiti poezia aia cu morala: „Ei, barbate, acu-i acu’… Acu’ -l vad, da’ poarta… nu!”. Il vedeam pe „buton” dar nu dibuiam eu ce si unde sa scriu.

Ieri, la prima ora se anunta o zi dezatruoasa. Pe la 6 s-a trezit Balaurul prangand sa ii dau robotii – care roboti numai el stia – dar a adormit la loc. Timp in care am fugit la magazin sa cumpar biscuiti Oreo cu care sa incropesc surpriza pentru sarbatorit. Dintr-un banal chec am sculpatat o masinuta, am pus crema in si peste ea, am ornat-o cu jeleuri si MUSAI am branduit-o. Altfel nu se putea! Crema e o ciocolata tartinabila in 2 culori frecata cu unt, in caz ca va intrebati ce super reteta am folosit. Insa am dat-o in bara la „mojito”. Balaurul mi-a spus ca „mohito” e urat si diferit, sa il fac normal si sa il pun in paharul lui. L-am mutat in paharul lui si acum era frumos si bun dar ar fi vrut gulerul de zahar la pahar – acela era decor de sarbatoare si nu mai vazuse… I-am ramas datoare.

A urmat o zi nedreapta in care mami a trebuit sa mearga la munca pana tarziu. Apoi o ploaie urata si uite asa a trecut ziua.

Spre seara l-am dus la Real. Nu ca sa imi fac eu cumparaturile ( *wink) ci ca sa il scoatem pe el. Si a primit 2 tuburi de PEZ. Da, stiu, nu sunt bune! Dar era 1 Iunie… El stie ca, la cumparaturi, are voie sa aleaga un singur lucru, dar la PEZ era promotie si dadeau 2 la pret de 1. Eu ii spuneam „alege 2 din cele 4” si el oprea numai una. Nu ii venea sa creada, sau poate din obisnuinta una o tot impingea inapoi. In cele din urma a inteles si a ales cele 2 camioane nu pe Mickey si Minnie cum ne doream eu si tati. Degeaba am incercat sa ii aratam ce personaje grozave mai erau si sa il influentam, camioanele castigasera detasat din prima secunda.

Cu pizza si un porbagaj plin de cumparaturi „de-ale casei” am incheiat o zi frumoasa, linistita mai bine zis. Si Balaurul a fost multumit pentru ca si-a cantat „La multi ani!” si a suflat in lumanare de 5 ori si nu a ajuns la colt niciodata ieri. Cu camioanele PEZ a vrut sa doarma in pat dar a trebuit sa reia joaca azi. Le mai dau maxim o zi :D.

E inca inocent si intelegator… oare la anu’ cum va fi?

Sper la un an mai bun pentru toti copii… toti! LA MULTI ANI, PUIUTI INOCENTI!

 

 

One Response to “1 Iunie improvizat :D”

  1. Zana Says:

    Esti dulce…asa de dulce cum numai o mama cu puiul ei poate fi. La multi ani balaur mic si norocos!


Lasă un răspuns

