Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Kenwood BM350 – refurbished bineinteles Mai 19, 2011

Deci, am mai scris eu un post despre produsele refurbished cu doar cateva saptamani in urma. Nu a durat mult si am mai luat ceva de pe http://www.choicebrand.ro . O masina de paine, asta http://www.choicebrand.ro/masina-de-paine-kenwood-bm350_871.html . Numai ca eu, fiind abonata la newsletter, am prins-o la 72% reducere, adica 150 de lei . Recunosc ca am avut emotii si nu eram sigura ca o sa imi placa, sau ca o sa fie buna. Am primit-o repede, repede si am incercat-o repede repede.

E jale! Mi-e atat de draga si am asa mari emotii cand astept sa se faca o paine ca verific de cel putin 8 ori intr-un program. Are un singur, foarte mare defect. Nu are, din fabricatie, bec. Cum poate o gospodina zeloasa sa pandeasca supravegheze painea fara bec? Cu lumina de la telefonul mobil, sau cu brelocul de la cheile masinii… Deci era bun un bec! In rest e tare buna. Pai, cand eram eu mica, mama cand facea paine de casa cat mai „ghigosea” aluatul cu pumnii si cat avea grija sa „captuseasca” usa la cuptor ca sa coaca bina… Saraca! Eu bag masina in priza, pun apa, faina si alte alea si apas cateva butone. 3 ore si 30 de min mai tarziu am mandrete de paine neagra, proaspata… calda si numai cu ingredienete „controlate” in ea.

Am incercat paine alba cu ou si neagra simpla. Urmeaza si painea cu ceapa, cea cu tarate si cea cu seminte.

Schimbul de pareri, sugestii si retete e bine venit!


Later edit. Lipsea din carte reteta de paine de secara, dar eu m-am incapatanat sa improvizez. Nu a iesit un dezastru dar nu as servi-o la musafiri. Painea cu ceapa e acum in masina, la copt. Arata si miroase imbietor.

 

One Response to “Kenwood BM350 – refurbished bineinteles”

  1. Jocuri Says:

    Buna ziua ,detinem mai multe site-uri si dorim sa va facem o propunere de colaborare .
    Va adaugam un link pe site-ul jocuri-joculete.org pr3 .
    In schimb ,pe site-ul dvs va rugam sa adaugati linkul http://www.jocuri-barbie.in cu titlul Jocuri barbie .
    Asteptam raspunsul dvs ,pozitiv ,speram ,
    Va multumim !


Lasă un răspuns

