Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

P.S. Brasov, te iubesc! Aprilie 7, 2011

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 9:14 pm
Tags: , , , , , , ,

M-am ridicat din pat si ma zgribulesc la laptop ca sa scriu pentru ca altfel nu puteam adormi.

Port in suflet un oras si in seara asta a urcat din suflet inapoi in minte si nu ma lasa sa adorm. Nu ma lasa sa adorm gandul la diminetile perfecte de sub Tampa. La propriu sub Tampa pentru ca am avut norocul sa locuiesc intr-o cutie de chibrituri chiar la poalele ei. Oricum, imi e in suflet tot Brasovul, din Bartolomeu, in Schei, in Racadau, Astra si pana la Dambul Morii.

Lucrul pe care mi-l amintesc cu cel mai mult drag sunt diminetile perfecte. Aproape toate diminetile erau perfecte, dar vara… ooo, vara era ceva magic. Prin 2007 ma trezeam la 5 am, ca sa pot ajunge la timp la munca. Pentru unii trezirea la ora asta e un calvar, pentru mine era un tonic. Ieseam cu Tyson in parcul de langa Teatrul Dramatic si orasul inca dormea. La 5:45 suna alarma la chioscul de ziare din fata de la cofetaria Dolly si apoi incepeau sa misune oamnei in statia de autobuz. Era bezna dar de pe Tampa se auzea un cantec de pasarele, ceva ce nu va pot descrie in cuvinte. Insa, candva, va voi pune o filmare total neclara, doar bezna si o lumina care e scrisul „BRASOV”, dar se aude acel acel cantec. Si filmarea e facuta cu durere in suflet, cand stiam ca voi pleca din Brasov. Am vrut sa pastrez ciripitul ala nejustificat in bezna, dar observ ca nu il voi uita oricum… niciodata!

Sau afurisita de ciocanitoare care venea dimineata si batea in grinda acoperisului chiar de langa dormitor… De cate ori m-am chinuit sa o prind in poza :D. Cui ii mai bate ciocanitoarea la geam dimineata? Mi-era draga afurisita!

Imi amintesc in mod particular o dimineata. Era inceput de vara, ora 9 si eu, ca o nebuna, il scoteam pe Lucas sa il plimb pe aleile de sub Tampa. Trecusem pe la Vel Pitar sa iau „biscuiti obisnuiti”, din aia de calmeaza gingiile – mamele stiu – si apoi am urcat pe langa Lumea Copiilor si am mers pana unde se termina aleea. Era rece si umed si iarba de-a dreptul uda. Lucas statea in carut cu nasul si manutele reci iar eu ma uitam dupa soare. Eram numai noi si un catel cu stapana lui, care l-a delectat pe Lucas doar pentru ca era si se invartea cautandu-si loc prin iarba. Dupa vreo ora am sunat-o pe Dauria si am „invitat-o” la cafea. Pana a venit ea se facuse soare. Pana am baut cafeaua s-a facut pranzul. M-am intors acasa, l-am culcat pe L in patutul lui si m-am apucat de treaba… cred. Si asa mi-a ramas in minte o dimineata banala, dar frumoasa.

Si cand mi-e dor de Brasov, mie dor si de momentele cand luam mici de la Kaufland si ii mancam la Dambul Morii :)), sau cand beam cafea la 1 leu de la Modarom, cu Dauria, sub Tampa sau de momentele cand ne plictiseam cu Alex pe balcon.

Poze? Sunt 200 pe profilul meu de Facebook.

P.S. Brasov, te iubesc!

 

One Response to “P.S. Brasov, te iubesc!”

  1. Luthelo Says:

    draga de tine:) astfel de banalitati ma fac si pe mine fericita…
    te vei intoarce! sunt sigura~ ca e musai sa am la cine sta la targurile din Brasov:)


Lasă un răspuns

