Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cum sa f**i 45 de min. Aprilie 5, 2011

Filed under: Former Shopaholic,Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 3:44 pm
Tags: , , , , ,

Nu „cum sa te” ci doar „cum sa f**i 45 de min”. Plec de acasa zombi si fac 6 min in loc de 3 pana la farmacie. Acolo ma asesz la o casa goala, ca la cealalta e lume si vinde farmacista cea mai cretina de pe pamant. Astept 2-3 min sa vina cineva incurajandu-ma ca economisesc timp asteptand o farmacista mai „iute”. Femeia de serviciu zice ca nu e nimeni la casa aia. Ma mult la cealalta coada, unde clienta are 3 retete si farmacista era inca la prima. La a doua a cautat 10 min un medicament. Jur, 10 min ca sa se o intrebe si pe colega, sa se duca si „in spate”, ca sa se intoarca tot la sertarul cu litera A unde medicamentul statea cuminte la locul lui. Ii mai iau 5 min sa scrie retetele sa le calculeze, timp in care, la cealalta coada, la un pas de mine venise farmacista mai „iute” si ii servise deja pe ceilalti 6 ( dintre care una cu reteta, cu bani dati in avans, medicament rezervat, stiti cum e…) si ii termina pe toti inanite ca mie sa imi vina randul. Ma mut, ma serveste si plec spre Posta Romana, care e la distanta de o pravalie fata de farmacie.

Spre surprinderea mea o gasesc pe postarita aia faina, si desi mai erau doar 9 min de program e dispusa sa ma serveasca. Aleluia!

Eu: Doamna astept un colet, dar nu mi-a venit avizul.

Ea: Daca nu a avenit avizul nu e coletul dar asteptati sa caut.

Eu: Dar daca e coletul de ceva zile si eu nu am primit avizul mai platesc magazinaj?

Ea: Sigur ca da! Cum va cheama […] Da, este avizul dar scrie ca v-ati mutat de la nr. 16.

Eu: Uitati buletinul. Nu m-am mutat. Si nu stau la nr. 16, poate a gresit expeditorul.

Ea: Nu… aaa… nuu, dar uitati scrie ca v-ati mutat. Si desprinde de avizul meu un alt aviz prins cu boldul pe spatele caruia scria „MUTAT”. Mi-l intinde si repeta ca scrie mutat.

Eu: Pai da doamna, dar s-a mutat Cutarescu Paul, nu eu! :)) Cutarescu Paul e un nume improvizat care suna ca cel de pe avizul pe care scria „MUTAT” si care se prinsese singur cu nesimtire de al meu.

Vestea proasta e ca eu am f***t, in total, 45 de min. Vestea buna e ca nu am mai platit magazinaj, coletul fiind la OP de 5 zile.

Vestea si mai buna e ca in colet era comanda mea personalizata de la Luthelo, de pe Breslo. Pe langa comanda si bonusul de fidelitate :D. Si daca stiam cat de fain e sapunul asta http://www.breslo.ro/Product/SICILIA–ghee-citronella-si-busuioc_337798 ii luam si lui sor’mea unul. Sicilia e bonusul, eu mi-am comandat, pe comnda personalizta pe persoana fizica autorizata care este, un sapun anticelulitic cu… cu… piper!!! Piper printre altele si pentru ca asa am vrut eu! Revin cu feedback cand ma opresc din stranutat. Glumesc! Revin peste vreo 2 saptamani.

Deci, daca vreti sa spargeti ceva timp, si eventual si ceva nervi mergeti la orice farmacie si oficiu de posta – ca toate sunt cam la fel.

Sa aveti spor in toate! Nu ca mine…

Link util: http://www.breslo.ro/Product/Comanda-personalizata-My-soap_262619

 

3 Responses to “Cum sa f**i 45 de min.”

  1. GR Says:

    De acord cu tine…chiar in zilele trecute am hotarat sa incerc sa evit posta cat de mult pot.

    • sotiesimama Says:

      Ieri am folosit in premiera un serviciu de curierat rapid. Insa Posta ramane mai ieftina, si cu foarte mici exceptii, functioneaza.
      Adevarul e, ca mi-a placut tare sa pot trimite pachetul direct de acasa, fara sa stau la coada si fara sa platesc nimic in avans. Dar am asteptat toata ziua dupa curier sa vina sa il ridice. Toate au avantaje si dezavantaje cred. Oare ce merge struna la noi?

      • GR Says:

        Da, asa e, posta e imbatabila ceea ce priveste pretul, si este convenabil ca poti merge dupa colet cand vrei, nu trebuie sa stai si sa astepti curierul. Singurul dezavantaj este timpul irosit cu completarea buletinelor de expeditie si cu asteptarea la ghiseu. Imi pare rau ca nu sunt mai profesionisti.


Lasă un răspuns

