Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

TCM – Tchibo Certified Merchandise Martie 31, 2011

Filed under: Former Shopaholic,Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 3:10 pm
Tags: , , , ,

Var-mea a intrebat surprinsa: „Tchibo?”. Da, bag seama ca Tchibo inseamna mai mult decat cafea, mai inseamna si Tchibo Certified Merchandise. Pe romaneste „marfa certificata de Tchibo”. Si certificata de mine :D . Primul meu argument e o pereche de incaltaminte sport, de piele intoarsa, care m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut, m-au tinut si nu se mai stricau, chiar daca eu am dat probe sportive si am slabit ( la propriu) de cat am alergat in ei. Si ca sa fie povestea completa am inca, din 2007, un trening din ala destept, cu manusi de „hobo” :)) si care retine caldura foarte tare, accelerand transpiratia, tot TCM. Am bijuterii superbe luate la preturi de piata, dar care nu au oxidat, coclit sau suportat vreo transformare. Si ca sa tin bijuteriile am si caseta de bijuterii, simpla,super eleganta si foarte destept compartimentata. Am trench coat din piele intoarsa. Sacou din piele intoarsa si ultima achizitie… CAPSUNI TOT ANUL! Adica am cumparat o cutie frumoasa, in care era o galeata frumoasa cu un ghiveci, pamant si seminte de capsuni din soiul Baron Solemacher, care sunt foarte laudate pe net. Sper ca, ingrijindu-le cu multa dragoste, ele sa imi rodeasca pe balcon tot anul si balaurul sa pape capsuni, bio de balcon :)).

Pe scurt, TCM, nu inseamna haine si produse ieftine, ci haine si produse nemtesti, de calitate la prețuri decente.

 

4 Responses to “TCM – Tchibo Certified Merchandise”

  1. cojocarii Says:

    produsele TCM chiar sunt foarte bune! Mie imi par un raport calitate/pret, excelent.
    Bafta la capsunit! :)

  2. Mihai Horhoianu Says:

    Daca va plac produsele TCM va recomand site-ul http://www.magazineleAde.ro

  3. AndreeaG Says:

    Cum au fost capsunile?
    Baga si un link, sa pricepem si noi ce si cum, si de unde!

    • sotiesimama Says:

      Link către ce? Eu le-am luat dintr-un magazin TCM. Și în Brașov, și în Bacău au fost multe. Au rămas puține. Au prețuri decente dar produse noi și extraordinare.
      Căpșunile nu au rezistat pe balcon. Dar am dus și la țară. Anul trecut au fost parfumate. Mici dar foarte parfumate. Anul acesta am cules mai puține și erau mai degrabă acre decât parfumate. All in all, merită să aduci fragi din pădure și să îi plantezi în jardinieră. Spun asta pentru că soacră-mea a făcut asta și Balaurul era topit după „naufragi”. Așa le zicea el la fragi. :D


Lasă un răspuns

