Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Refurbished au ba? Martie 31, 2011

Refurbished!

Adica noi am incercat si aproape de fiecare data am avut noroc.

Primul nostru produs refurbished a fost, de fapt inca mai este, un laptop. L-am cumparat cu foooarte multi ani in urma si inca il avem si nu a avut nevoie de reparatii niciodata.

Apoi ne-am luat un expresor de pe http://www.choicebrand.ro/ , unde gasiti foarte clar explicat ce inseamna „refurbished”. Nu mai aveau pe stoc modelul comandat de noi asa ca s-au oferit sa ne trimita un model superior si mai scump dar la pretul la care noi plasasem comanda. Suna a teapa, nu? Nu a fost! Noi chiar dam google la orice si citim in cel mai mic detaliu specificatiile tehnice. Asa ca „ne-am scos” cu un DeLonghi – Caffe Treviso, la 100 de lei care de mai bine de un an face cafea zilnic, daca nu si de 2 ori pe zi. Unde mai pui ca face si spuma din aia adevarata, de lapte si iese un cappuccino ca la mall.

Apoi am luat un dispozitiv de masaj HoMedics, redus 80%, cu shiatsu and all ( telecomanda, multe, multe optiuni de masaj) o nebunie. Ne place, ne place, place, place!

Singura exceptie a fost o placa de par de pe – la vremea aceea – electrobazar.ro, acum http://www.choicebrand.ro/ care desi refurbished era inca defecta. Dar mi-au primit-o inapoi fara probleme si mi-au returnat banii pentru ca asta am vrut eu.

Si daca as vrea mop H2O sau alte astfel de ajutoare pentru gospodarie, bucatarie, baie, as intra si pe http://www.choicebrand.ro/ ca sa verific oferta.

! Cred totusi, data fiind experienta cu placa de intins parul, ca nu toate achizitiile de acest gen sunt o super afacere!

 

6 Responses to “Refurbished au ba?”

  1. corina Says:

    Stii ca s-a inchis? :(. si noi avem cateva chestii de la ei si merg perfect :)

    • sotiesimama Says:

      OMG! Chiar nu stiam. Nu am nici o luna de cand am luat masina de paine. Mi se parea normal un „preaviz public”, ceva… Pentru orice siguranta am luat cu copy si pun aici cu paste „Va stam in continuare la dispozitie pentru service si garantii la numarul de telefon 0756.091.998 si la adresa de e-mail helpdesk@britcomdirect.com” .

  2. Florin Says:

    Servus, daca mai stii si un alt site de refurbished items gen Choicebrand, ma anunti si pe mine, pls? Si eu am cumparat de la ei cateva aparate de care am fost multumit. A fost un shock sa vad ca s-a inchis. Dar am vazut ca si site-ul din UK s-a inchis (choicebrand.co.uk). Toate cele bune, astept raspuns pe ganduri_pozitive@yahoo.com


Lasă un răspuns

