Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ce viseaza un copil Februarie 24, 2011

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 4:22 pm
Tags: , , , ,

Deschid astazi Ciclul „Prima…” care va fi, evident, despre premierele Balaurului.

Cum prima zi la gradi a trecut, prima plimbare pe scaunul din (dreapta-)fata a trecut, la fel si primul sacou dat jos de pe o fata :))… asa ca astazi incep cu ceva mai putin senzational.

De dimineata, pe intuneric, am auzit un glascior de balaur speriat strigandu-ma „Mami, vino!”. Il gasesc pe Balaur treaz si imi spune „Mami, m-am spe(r)iat foa(r)te ta(r)e! […] ca am cazut in piscina. Am a(l)unecat pe toboganul a(l)a ma(r)e si am cazut in apa si m-am se(r)iat si e(r)au mu(l)ti gandacei si fu(r)nici si c(r)ambi si m-am spe(r)iat foaaa(r)te ta(r)eee…” Semnele de punctuatie lipsesc din ultima fraza pentru ca asa vorbeste Balaurul cand da drumul la gura ca sa zica el ceva important. De regula, important inseamna foarte lung, fara pauze pentru aer si cu multe repetari.

Deci, „Primul vis povestit”  s-a intamplat azi 24.02.2011 si a fost un vis urat :(.

Deci, da, copiii viseaza si ce viseaza va vor spune cand vor sti cum.

Dar a urmat o zi buna pentru ca a fost la magazinul lui preferat, Husqvarna, si a vazut o „t(r)ujba”, o „masina de tuns ia(r)ba” si o „cum se cheama aia, mami, o… motointepatoa(r)e.” ( motoînţepătoare).  Nu ma intrebati ce e aia ca nu stiu nici eu.

Si daca tot am inceput, cu vreo trei zile in urma nu am apucat sa scriu despre „Prima poezie in limba engleza”.

Later edit – 20.05.2011 – „Mami, unde esti?” [ inca 5 min de somn si se trezeste] „Am visat ca te-am pierdut!”. Apoi i-a povestit bunicului ca ma pierduse si ca eu am plecat cu o fata si el a ramas pe o bancuta cu „lachime” in ochi. Ahhh… micutul, sigur se leaga cu povestea din Real despre care am scris https://sotiesimama.wordpress.com/2011/04/06/etapa-de-ce/ .

 

Lasă un răspuns

