Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Super gadget, pentru super copii – Kid Tough Ianuarie 21, 2011

Dupa o postare scrisa numai din degetul aratator ( in semn de rusine, de multe, multe ori) scriu si o postare de bine.

Matusa Ana si unchiul Va i-au dat lui Mos Craciun ( *wink*)  bani sa ii cumpere Balaurului o camera video pentru copii. Va intrebati cine e atat de nebun sa dea unui copil o camera video, sau cine e atat de nebun sa produca o camera video pentru copii? :))

Cei de la Fisher Price au fost atat de amabili si inspirati sa se gandeasca la asta. Si s-au intrecut pe ei! Astfel, au creat o camera de filmat, cu un design practic si extrem de ochioasa. Materiale de cea mai buna calitate, rezolutie chiar acceptabila si un meniu pe care Balaurul la 2 ani il intelege. Unde mai pui ca rezista la lovituri, cazaturi si alte bubuieli? Pe bune! Si nu m-a durut inima cand L o tot batea de parchet. Bine, eu stiu ca Mos Craciun (*wink*) a prins-o la reducere… mare! Daca o platea la pret intreg ma intepa un pic inima. Adica noi am vazut-o in Carrefour-ul din Torino, Italia ( in caz ca vreti sa dati o fuga sa va luati si voi) cu 108 Euro pret intreg.

O puteti achizitiona si la noi. Eu am gasit-o aici: https://www.bestkids.ro/p-6988-camera-video-kid-tough.aspx .

Filmeaza chiar decent pentru o jucarie, dar nu va asteptati la minuni. Are nevoie de lumina multa. Meniul e o joaca de copii, la propriu, cu doar 5 butoane bine gandite. Foarte usor de descarcat filmarile cu un cablu USB universal. Si va va mai spun si ca noi filmam de la Craciun incoace cu aceleasi 4 baterii clasice ( AA/ LR6 ) no name, neschimbate. Deci, o iubim!

Dar ca sa aveti amintiri cu fetele oamenilor asigurati-va ca o cumparati pentru un copil mai mare de 3 ani, altfel veti asculta multe discutii intre perechi de picioare. Asa mi-am amintit sa va spun, ca puteti vedea imediat ce ati filmat si claritatea sonorului este de-a dreptul ireprosabila.

Inca ceva, chitaie la fiecare atingere de buton si se inchide singura dupa cateva secunde daca nu e folosita, pentru a economisi energia.

Pont: In timpul filmarii imaginea pare foarte inchisa la culoare, dar nu stergeti filmarea, pentru ca la redare e mai luminoasa.

 

3 Responses to “Super gadget, pentru super copii – Kid Tough”

  1. Zana Says:

    Va invidiez pentru achizitie.Sincer. Si ca sa imi treaca sper sa aiba timp soacra mea sa ne indeplineasca moftul :) pupam balaurul regizor.muah

    • sotiesimama Says:

      O sa treaca pentru ca sigur o vor mai reduce de martisor, de Paste sau de 1 Iunie… sper. Mie mi s-a parut ca au multe lucururi scumpe daca transformi pretul in lei, insa am prins cateva oferte ( ca in reclame) imbatabile!

  2. simone Says:

    moooa ce tareeee…dar e scuuumpa…e 4 mil pe bestkidz…va invidiez….sa-l lasi sa filmeze si sa-mi dai sa le vad si euuuu…sunt asa curioasa ce ar filma el…
    pupici


Lasă un răspuns

