Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rateu Chicco Ianuarie 21, 2011

 

Nu stiu cat ma ajuta pozele dar am de raportat un mare rateu Chicco. 

Mai sus in imagine e o suzeta Chicco – physio soft ( monobloc). Ca cea din link: faza nostima e ca nu mai pot adauga link, dar o gasiti pe www.chicco.ro la produse -> alaptare artificiala -> si este suzeta din cauciuc, monobloc, ortodontica.

Cand am cumparat suzeta cu pricina eram sigura ca am cumparat ceva bun, care merita si nu imi imaginam sa ii pot gasi vreun defect.

Am observat din prima, la spalat ca suzeta are o adancitura acolo unde nu ar trebui sa o aiba. Dar fiind o rezerva nu am considerat ca e cazul sa merg inapoi la Sensi Blu si sa ma rog de farmacista sa admita ca suzeta are un defect ca sa imi poata da banii inapoi. Am lasat-o intr-un fund de sertar si nu i-am mai dat importanta. Acum a am ajuns din nou la ea si cu cat ma gandesc cu atat ma deranjeaza mai tare faptul ca e defecta.

Ce are? Un mic, aproape insesizabil sant in partea dreapta superioara a suzetei, dar care totusi se vede si se simte cu mana. Si ma gandesc… ma intreb: oare mai atat de anatomica si de ortodontica pentru o gurita in formare daca are un sant acolo unde nu ar trebui sa aiba. Eu zic ca nu!

Concluzia mea, si motivul pentru care am scris mai sus, e sa verificati riguros orice produs cand il cumparati si nu ezitati sa va cereti drepturile… in timp util.

P.S. : Pastrati bonul de casa si ambalajul, pana sunteti convinsi ca nu mai aveti nevoie de ele!

 

Lasă un răspuns

