Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rapciugosul disputat Ianuarie 20, 2011

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 10:52 pm
Tags: ,

Cu multi, multi ani in urma excelam la matematica. Da, bai, eu! Chiar daca e greu de crezut… Si primeam tot felul de stimulente, mai mult sau mai putin materiale pentru fiecare realizare. Asa ca, am facut-o pe mama sa imi promita ca imi cumpara un ursulet de plus. Dar ursuletii de plus la vremea aceea valorau greutatea lor in aur, pentru ca erau adusi tocmai din indepartata China si se vindeau numai in consignatii. Vazusem unul la Navodari, intr-o vara, chiar dupa participarea mea meritoasa la olimpiada, dar ai mei nu si l-au permis. Si i-am inteles.

Apoi, intr-o zi urata de toamna, rece ca iarna, am iesit cu mama la piata sa ne targuim. Pe ultima suta, cu ultimii bani in portmoneu, ne-am oprit langa taraba unei rusoaice. Rusoaicele alea vindeau mereu marfa buna… raritati dom’le, parol! Si uite asa, pe taraba ei, de ciment, am zarit un ursulet gri, deloc pufos, doar ciufulit, poate chiar zgribulit de frig, dar cu cei mai calzi ochi de plastic din cati vazusem. Dragoste la prima vedere! Daca imi amintesc eu bine, rusoaica ne-a cerut 300 de lei pe el ( sau sa fi fost numai 30, ma rog, eram buna la mate nu la finante-contabilitate) iar mama nu mai avea atat in portoneu :( … Dar sa vezi ce rusoaica draguta, ca ni l-a dat cu ceva mai putini banuti.

Au urmat ani de fericire si bunastare pentru ursul cel gri si rapciugos. Pana in ziua cand l-am parasit si am plecat in lume, la Brasov, iar pe el l-am indesat intr-un fund de sertar, langa cutia cu scrisori de la Mara si jurnalul meu codat.

Apoi sorta m-a adus inpoi in camera cu sertarul in care rapciugosul statea linistit la pensie. Si a stat asa un de zile pana in ziua cand mama a profitat de faptul ca eram la munca, l-a scos pe rapciugos, l-a mutilat peticindu-l la labe si i l-a oferit lui Lucas. A fost un soc pentru mine dar m-am obisnuit nu noul lui look si m-am incurajat cu gandul ca L are o lada de plusuri, unele „de firma” la care nici nu se uita. Ha!

Insa…insa… Ochiiiiii aceiiiia l-au hipnotizat si pe L. Noooooooooooooooooooo! Doar ca sa ma intelegeti L l-a dat cu ulei de corp pe rapciugos pentru ca asa ii facusem eu lui cu o seara inainte la baie. La urmatoarea baie l-a vrut cu el in cada si doar pentru urs am reusit sa il scot din apa. Acum, dupa aproape 17 ani, cred, rapciugosul doarme din nou in pat. Lucas se culca cu el in stanga, capatul opus de mine, si dupa ce adoarme eu i-l fur si il pun in dreapta mea la capatul opus de el. Ha! Who’s the boss?

Stanga sau dreapta, pe jos sau pe masa, cred ca rapciugosul e foarte fericit, din nou! Atat de fericit ca L l-a invatat sa aplaude si sa se rostogoleasca. Oare sa i-l las lui sau sa duc disputa pana la capat?

Glumeam! Sper doar sa mai reziste un an.

 

2 Responses to “Rapciugosul disputat”

  1. Zana Says:

    Hahahahahaaaa!Rapciugosul reloaded sau returns!Mai ce mi-a placut povestea!Eu am noroc: zana si-a iubit soareca de carpa de cand a devenit constienta asa ca jucariile mele preferate au scapat de masacru :)) Va doresc threesome placut :)

    • sotiesimama Says:

      Poate o sa mai gaseasca vreun alt plus pe care sa il iubeasca. Unul cu care sa nu ne fie rusine sa iesim in parc. Am vrut sa ii cumpar elefantii aia absolut adorabili din Ikea si ne maimutaream 3 oameni la el si a zambit, l-a luat in brate, a zis ca e frumos si l-a aruncat inapoi in cos. :(


Lasă un răspuns

