Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Prietenii pe care nu ii vezi, dar ii simti Decembrie 14, 2010

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 3:36 pm
Tags: ,

Ma simt norocoasa sa vorbesc despre prieteni pe care teoretic ii cunosc, dar practic nu i-am intalnit niciodata. Sunt acei prieteni pe care ii simti fara sa ii poti atinge. Stiu ca e foarte greu de inteles dar asta simt. Am cunoscut mai multe mamici pe un forum, din care s-au decantat 3. 3 mai speciale.

Una e foarte inteleapta, genul de femeie care ar putea schimba lumea daca si-ar putea propune asta.

Una are puteri telepatice si de cate ori ma gandesc la ea, nu foarte tarziu, ma suna si… stie sa asculte! Stie sa asculte cat sa imi vindece sufletul cand e invinetit.

Una stie sa vorbeasca si sa imi spuna tot felul de noutati din cele mai diverse domenii si lucruri interesante si utile. In plus face sapun la nivel de alchimie.

La un moment dat fiecare dintre ele mi-a trimis ceva, ceva minunat. Am primit de la ele, prin Posta Romana… caldura. Caldura care mi-a umplut inima cand am deschis coletele.

Acesta e felul meu de a le multumi lor.

Multumesc!

 

4 Responses to “Prietenii pe care nu ii vezi, dar ii simti”

  1. simone Says:

    ce frumooos…

  2. Luthelo Says:

    HA! Lore alchiPishta :))


Lasă un răspuns

