Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Henna Sonia – incolora Decembrie 6, 2010

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 6:25 pm
Tags: , , , ,

M-am grabit si nu am facut poza asa ca intram direct in text si in idee.

Sunt mai bine de 2 ani de cand nu m-am mai vopsit. Dar din cand in cand tanjesc la luciul si finetea parului proaspat vopsit. Sotul m-a ajutat sa duc vopselele inapoi la raft de cateva ori si am scapat de tentatie. Dupa o vreme au revenit gandurile… un bob blond… foarte filat si brunet… roscat? nu, nu roscat… blond? nuuuuuuuuuu!!! Abia reusesc sa ma abtin si asta numai cand ma gandesc la radacinile crescute in 4 saptamani si la nuantele care nu ies mereu impecabil. Apoi s-a aprins un bec si pe bec scria henna. A urmat o zi de cercetari asidue ca sa imi dau seama ca si dupa henna cresc radacinile. Dar henna incolora? Henna care sa imi lase parul ca dupa vopsire dar sa nu fie vopsit sigur ca m-a convins.

Am cumparat din primul Plafar prima cutie de Henna Sonia incolora ( 10,5 lei in caz ca va intrebati).

Concluzia mea: ceva functioneaza, pentru ca henna incolora mi-a inchis un pic nuanta, a definit-o mai bine parca, i-a dat luciu si nu imi mai cade.

Nu ma intrebati reteta. Am pus din ochi praful de henna, din ochi ulei de orez si masline, ou de tara si miere. Suna scarbos, nu? Dar nu e. Eu urasc mierea si uleiul si nu as putea sa imi pun asa ceva pe fata sau corp. Dar ingredientele de mai sus le-am facut „maioneza” la blender si a fost chiar ok.

Vreti par mai sanatos, mai lucios si nuanta naturala mai pronuntata? Henna can do it!

Later edit. Așa arată părul meu, nevopsit, doar ușor decolorat de soare.

 

One Response to “Henna Sonia – incolora”

  1. tagore6699 Says:

    Arată foarte bine. O soluție excelentă, căci am auzit că vopseaua de păr provoacă nu numai alergii, iritații pe scalp, căderea părului, dar și….cancer din cauza cocteilului de substanțe periculoase: peroxizi, amoniac etc


Lasă un răspuns

