Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un premiu cel putin ciudat Noiembrie 7, 2010

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 6:35 pm
Tags: , , , , ,

Particip la concursul Zuzu. Castig. Ma contacteaza. Astept premiul. Vine… CIOBURI!!!

Urat, foarte urat! Cutia era INTACTA, iar cana… revin cu poze ca sa ma intelegeti. Ideea e ca eu am mai primit o cana ( Nescafe) prin posta, ambalata exact la fel dar a ajuns intreaga, desi cutia arata ca vai de steaua ei.

Cana Zuzu hurt my feelings soooo bad!!! Pentru ca i-o promisesem Balaurului. Dezamagire totala!

Oricum, eu imi doream Volkswagen-ul. In spotul publicitar nu e specificat dar sper sa fie vorba despre un autoturism functional si nu doar o caroserie goala.

Later edit: Acum, ca am gasit si incarcat pozele, m-am uitat mai atent la ele. Coada aia de la cana nu e doar plesnita, e faramite… chiar nu imi pot explica cum se putea sparge chiar asa de marunt si nu inteleg de ce un premiu fragil a fost livrat ca un pachet de sevetele folosite… in toaleta!?!

 

One Response to “Un premiu cel putin ciudat”

  1. Luthelo Says:

    sa ti-o schimbe…

    contacteaza-i1


Lasă un răspuns

