Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Diferenta dintre „nicio diferenta” Noiembrie 5, 2010

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 1:47 pm
Tags: , , ,

Pentru ca mereu sunt in criza de timp, si scriu pentru mame care „sufera” de aceleasi lipsuri am sa sar peste introduceri.

Deci, am auzit multe mamici zicand ca Aptamil si Milumil sunt aproape identice la ingrediente si caracteristici. Unele chiar facusera paralele intre valorile vitaminelor, calciului si celorlalte elemente, tocmai ca sa demostreze ca sunt „la fel… nicio diferenta”. Asa ca, intr-o zi cand Aptamil era „out of stock”, mi-am zis „de ce nu? la pret e mai avantajos!”

Aparent sunt asemanatoare dar, in realitate, sunt foarte diferite!!! Adica, de diferenta aia mica de bani si de ingrediente/caracteristici, primesti la pachet una mare constipare. O constipare care te face sa razi de mocuta copilului cand se lupta cu „monstruletul din el” dar te face si sa ii plangi de mila si sa fugi la supozitoarele cu glicerina.

Nu pot demonstra stiintific sau cu statistici ce am afirmat, dar sper sa ajute vreo mamica negotarata sa aleaga dintre Aptamil si Milumil.

 

2 Responses to “Diferenta dintre „nicio diferenta””

  1. Deea Says:

    Referitor la Milumil…Baietelul meu in varsta de2 luni si jumatate bea Atat milumi cat si aptamil cu mare placere. de la niciunul nu a avut probleme.noi alternam apatmil cu milumil. ii fac bibe cu putin ceai de musetel si nu a avut probleme. pediatra mea a spus ca cei mici se constipa si nufac kk datorita imaturitatii tubului digestiv, nu de la o formula anume

    • sotiesimama Says:

      Poate tocmai pentru ca ii dati alternat nu il constipa. Baiatul meu are 2 ani, nu cateva luni, si am trecut de la Aptamil la Milumil fara sa alternam. Iar probleme nu a avut inainte de Milumil DELOC, iar in timp ce i-am dat Milumil a avut probleme… TARI! Si am mentionat ca nu sustin asta ca pe o afirmatie stiintifica ci ca pe o concluzie a mea, sustinuta de experienta noastra. Daca as fi stiut macar o secnda ca il va constipa nu mai cumparam.


Lasă un răspuns

