Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Hajtka – mei tai-ul calator si Balaurul Septembrie 28, 2010

Asa-i ca suna a titlu de poveste? Asa si e, o poveste…

O poveste despre un mei tai calator care a ajuns la noi dupa ce a facut mai multe mamici si copii fericiti.

Un mei tai, e un fel de rucsacel fermecat pe care orice mamica il poate folosi cu multa usurinta. E fermecat si pentru ca da mai putine dureri de spate decat clasicul „carat in brate” sau hamurile deja vechi, banale si incomode.

E moale, comod si calduros. Balaurul statea atat de bine in el ca a dormit 2 ore cu sforaieli in spatele meu.

Adevarata poveste, precum si mai multe detalii sau poze despre mei tai-ul  Hajtka gasiti aici: http://wrapmama.blogspot.com/2010/07/mei-tai-ul-hajtka-calator.html

Later edit: Dupa ce am incercat alte improvizatii, ba mi-am facut chiar eu propriul mei tai cu bretele vatilinate, ma intorc sa va spun ca nimic nu se compara cu Hajtka. Astfel de „purtatoare” gasiti si pe http://www.greenbaby.ro sau in link  http://www.greenbaby.ro/category.php?id_category=16 . Si daca tot va duceti acolo, uitati-va si la incaltamintea Gucio.

 

Lasă un răspuns

