Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ce e evident, e evident! Iulie 17, 2010

Boțul - supranumit și caca

După îndelungi cercetări – dar nu suficiente – m-am apucat de făcut săpun de casă prin metoda ”la rece”. Îmi plăcuse atât de mult Cafeaua Dementă de la Manufactura Lorelai că mi-am dorit să îmi pot face singură. Cafeaua Dementă este, deci, un săpun cu cafea și ulei esențial de mentă.  Și ca să scurtez o poveste lungă, am pus de toate în săpunul meu, numai mentă nu.

Însă am fost așa îndrăgostită de creația mea că nu m-am îndurat să arunc ce rămăsese pe oală, pe ustensile. Am râcâit totul și l-am strâns într-un boț. Boț despre care Balaurul a zis instantaneu ”caca”. Și acum când vede poze arată cu degetul și repetă convins ”caca, caca!!!”

Acuma, ce pot eu să zic? Uitați-vă și voi la prima poză. Ce e evident, e evident!

În poza din dreapta e produsul final, ușor cosmetizat.

Mulțumesc forumului http://www.super-parinti.com pentru…tot!

Subiectul ăsta, va urma…

 

9 Responses to “Ce e evident, e evident!”

  1. strutzu Says:

    Pai si pana la urma ce a iesit ? Sapun sau caca ? :)

    • sotiesimama Says:

      Un săpun 100% natural, din uleiuri pe alese, cu un miros hipnotizant cu o formă… necizelată dar nici urâtă. Boțul este excepția, și doar la formă, la calitate nu.

  2. brishtara Says:

    abia astept sa il incerc. Sper ca ramane in picioare trocul!

    Stii cum e: nu oricine poarta numele strutz chiar e strutz ;) Asa si cu sapunul

  3. Simone Says:

    vreau si eu un pic!!!juuuuur!
    felicitari pt primul tau sapun! :X

  4. Levi Says:

    Sora-mea, am vazut prima productie si nu e chiar rea. Sunt sigura ca miroase si are calitati mai bune decat arata. Abia astept sa-l incerc.


Lasă un răspuns

