Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vopseaua de păr și țigările Iulie 11, 2010

V-ați întrebat vreodată ce au în comun vopseaua de păr și țigările? Mie mi se pare vopsitul un viciu, la fel ca și fumatul. Periodic scoți bani din buzunar pentru amandouă, decizia de a le schimba este mereu grea, amandouă ard ceva, deci sunt asemănătoare.

Odată ce ai început îți trebuie curaj, multă voință și susținere ca să te lași. Eu m-am lăsat, dar m-a motivat sarcina și mai apoi soțul care mă place așa cum sunt. Și nu a fost greu. Cu Casting 400 am acoperit ce era înainte, apoi vopseaua a ieșit treptat din păr, iar părul a crescut, vârfurile au tot căzut și acum sunt DYE FREE.

Au fost momente când am pus vopsea în coș și am ajuns cu ea până la casa de marcat, dar nu a ajuns pe bon :D . Uneori când văd păr blond zic: gata, mă fac și eu! Dar până să mă fac văd o brunetă superbă, finuță sau o roșcată intrigantă, aparte și atunci îmi amintesc cât de greu mi-e să mă decid asupra culorii. Apoi văd rădăcini nevopsite și îmi dau seama că am scăpat de o grija. O grijă pe care acum nu o vreau înapoi.

Oricum, cred că nuanța potrivită și un păr minimalist stilizat pot schimba enorm o persoană.

Cine mai e DYE FREE, să zică -cu mândrie- I DO!

 

6 Responses to “Vopseaua de păr și țigările”

  1. Zana mica Says:

    I Would, but….. Te intreb: cate fire albe ai?Hm?Cred ca esti aproape de zero daca reusesti sa fii „dye free”. Ma bucur pentru tine si mai caut ceva vopsele mai putin daunatoare pentru parul meu care se incapataneaza sa-mi arate varsta cerebrala…:)).
    Pupam balaurul si pe mama lui cu par „verde”

  2. sotiesimama Says:

    Păr verde :)). Așa e, nu am nici un fir de păr alb. Eu m-am vopsit din pură plăcere și am continuat de drag. Însă acum mi-e mai bine așa. Ți-aș fi recomandat henna, făcută doar cu ou și ulei de măsline dar știu că ori e prea scumpă ori ineficientă.

  3. Claudia Says:

    Buna. Din fericire pt parul meu, nu m-am vopsit nicidata pana acum (hmmm, am doar 26 ani :D ), dar nu intentionez sa fac acest lucru pana firele albe nu o sa fie o povara. Nu sunt deacord cu femeile neingrijite la o anumita varsta. dar mai e pana atunci. te pup

  4. Claudia Says:

    am uitat .. I DO!

  5. luthelo Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaai DO!

    m-am lasat de fumatinainte de ama gandi ca imi doresc sa am un copil. Nu regret nici o clipa!

    De vopsit ma vopseam des pana cand am ramas insarcinata si am refuzat sa ma vopsesc. Mi-am redescoperit culoarea naturala si e minunata. Maica-mea nu ma credea ca nu’s vopsita.

    !Zano, pe forum vb Ileana si Madi de o Henna f buna din Bucuresti cu numai 4 lei. Suna ciudat dar e f ieftina si e f multumita

    Mona, trebuie sa avem grija de parul tau! Un sampon solid pentru brunete serviti? :P


Lasă un răspuns

