Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ca Cuti Mai 10, 2010

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 3:23 pm
Tags: , , , , , , ,

De zile în șir mă gândesc cum să închei elegant atricolul DEB și nimic nu îmi venea în minte. Nu mă înduram să îl șterg că acolo sunt frânturi de amintiri însă nici să îl continui nu mai puteam pentru că Balaurul acum zice orice. ORICE!

Aș fi vrut să scriu că astăzi am trecut la o nouă etapă însă în timp ce scriam mi-am dat seama că am trecut mai multe etape și nu azi sau ieri.

De vreo 5 săptămâni recunoaște cantitatea de doi/două  și zice ”do” la orice are pereche sau orice 2 lucruri lăsate împreună, ori care seamănă. La fel culoarea ”ghi” de 3 zile.

Știe și câteva mărci de mașini cum ar fi Daci(a), No (Renault), Oti ( Opel), Vovon (VW) și Futi ( Ford). Iar azi a văzut pe Yahoo o poză cu un Fiat a pus degetul pe ecran și a zis… Futi, evident! Ce băiat deștept :D …

Pepsi și Coca Cola sunt ”Ca Cuti”. Oriunde vede bidoane de suc sau reclame de orice dimensiune, în orice mod reprezentate zice ”Ca Cuti” pentru că recunoaște grafica lor.

Însă astăzi m-a surprins… pentru că eu am scris pe FaceBook într-o etichetă ”Coca Cola” fără să zic nimic și el, care era cățărat la mine în brațe – în plină ședință pe webcam – a zis ”Ca Cuti”.

Oare e posibil ca un copil de un an jumătate să recunoască o marcă scrisă cu font 12, alte caractere și pe negru?

Mă întorc tot eu cu răspunsul. DA POATE! Balaurul poate :D .

 

2 Responses to “Ca Cuti”

  1. […] Mirela, Dana, Lia, Adina Andrei, Mihaela, Niciodatasingura, Mel, Grapefruit, Zu, Razvan,  Calin, sotiesimama, Ana-Maria, Doina, Oana, Juniorul, Mihaela, Bebe Mircea, jurnalul Mariucai, Verucic, Cristina, […]


Lasă un răspuns

