Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marea săpuneală de_mentă. Marca Manufactura Lorelai. Aprilie 16, 2010

Am participat de curând la o campanie de testare susținută de http://www.super-parinti.com/ și http://www.manufacturalorelai.ro/ și a sosit momentul să fac public review-ul meu .

Săpunurile le-am încercat numai eu… știu, am fost egoistă dar cel mai mult am încredere în propriile mele exigențe. M-au ajutat și Balaurul și soțul la mirosit iar Balaurul și-a dat seama singur că erau ”do cati” ( = doi cafea), pentru că a recunoscut cafeaua măcinată din Cafeaua Dementă și boabele de cafea de pe Magia Cafelei.

CAFEAUA DEMENTĂ

A sosit ambalată ca în imaginea de promovare.

După 3 folosiri sub duș abia se vedea pe el ce săpuneală am tras eu.

1. Cel mai mult și mai mult mi-a plăcut TOT! Este un săpun foarte pe placul meu. Textura, spuma și mirosul sunt perfecte.

2. Mi-a displăcut că nu a fost mai mare, dar calul de dar nu se caută la dinți. Și cum pe viitor voi comanda sigur, aș sugera să îmi taie pe comandă o bucățoaie mare de 200 de gr.

3. Spuma e abundentă și pufoasă… mai vioaie ( la Magia Cafelei e mai fină ).  După utilizare pielea rămâne, curată, eficient exfoliată și hidratată.

4. Aroma este potrivit de intensă și persistă menta, cafeaua fiind imperceptibilă, însă nici nu căutam să miros ca holurile unei primării sau policlinici dimineața. Mirosul de mentă pe mine mă energizează indiferent de vreme sau stare de spirit.

5. Este potrivit de abraziv, cât să îmi lase mie impresia că pielea e perfect curată și exfoliată, numai bună pentru dus la bronzat sau la un masaj anticelulitic.

6. Dacă l-aș mai cumpăra? SIGUR! Foarte, foarte sigur.        

Cafeaua Dementă e un săpun perfect până în detaliu.

Pe scurt, dintr-un maxim de 5 steluțe * îi acord pentru:

Prezentare: * * * * * ( săpunul arată de 5, ambalajul de 4 steluțe si jumătate)

Spumă: * * * * *

Hidratare: * * * * *

Exfoliere: * * * * *

Parfum: * * * * *

MAGIA CAFELEI

În primul rând i-aș schimba numele în Magia Scorțisoarei sau Tango ( dans armonios între cafea și scorțișoară).

A sosit tot cuminte și frumos ”îmbrăcat”, înghesuit de Cafeaua Dementă dar dominându-l la miros.

1. Mi-a plăcut mult tare textura, atât a săpunului cât și a spumei, care e fină, fină… spuma. Săpunul eu nu l-am simțit abraziv, poate proprietățile substanțelor să îl facă exfoliant dar abraziv nu e.

2. Practic nu mi-a displăcut nimic, însă, aș fi preferat să nu aibă izul ăla ușor de săpun de casă ( iz pe care la Cafeaua Dementă nu l-am simțit). Dar până la urmă e un săpun ca cele de casă, adică muncit cu mânuțele unei gospodine pricepute numai din ingrediente naturale.

3. Eu l-am folosit și pe față și pe decolteu. E un săpun bun, care mi-a lăsat tenul perfect echilibrat. Nici uscat, nici gras. Iar eu chiar am un ten capricios și Dove mi-l înebunește iar Protex mi-l ține în frâu pentru că îl usucă. Cred că Magia Cafelei e undeva între cele două, adică numai bun. Și ori am eu prea multă experință cu săpunurile, ori la duș e clătirea mai temeinică, pentru că nu m-au usturat ochii, sau leziunile de pe piele.

4. Aroma este vag perceptibilă, dar nici nu mi-aș fi dorit să miros de la o poștă ca o dimineată de Crăciun într-un restaurant plin.

5. După cum am mai spus, exfoliază delicat. E potrivit pentru față, gât și decolteu.

6. Oare l-aș mai cumpăra? Cred că DA.

Pe scurt, dintr-un maxim de 5 steluțe * îi acord pentru:

Prezentare: * * * *  ( săpunul arată de 4 steluțe pentru că mi-ar fi plăcut mai marmorat, ambalajul de 4 steluțe si jumătate)

Spumă: * * * * *

Hidratare: * * * * *

Parfum: * * *

Eu nu aș putea cere mai mult de la niște săpunuri natural, unice… SINCER!

La cele pe care le-am probat eu și după exigențele mele, doar o etichetă pe un carton embosat ar putea fi o îmbunătățire.

 

3 Responses to “Marea săpuneală de_mentă. Marca Manufactura Lorelai.”

  1. Lore Says:

    PE cuvant ca mai imi faci pofta de o cafea dementa!
    Frumos review.

    • sotiesimama Says:

      L-aș fi făcut și mai frumos dacă aveam mai mult timp și dacă mă pricepeam mai mult editare. Oricum, cine nu mă crede pe cuvânt nu are decât să încerce Cafeaua Dementă direct de la Manufactură!

  2. Lore Says:

    Bine ca stiu ce sa iti iau de ziua ta.
    Primesti si o floricica ..nu miroase a cafea…dar…:)


Lasă un răspuns

