Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Luați-vă pungă la Avatar! Decembrie 21, 2009

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 4:01 pm
Tags: , ,

Dacă mergeți, și vă sfătuiesc să mergeți, la Avatar luați-vă o pungă goală la voi. Noi am fost în grup de 12 și la 5 dintre noi ni s-a făcut greața. Filmul e bestial, mi-a plăcut la nebunie… chiar e inspired & inspiring!

Deci, merită total să mergeți să îl vedeți, dar cum am auzit și la alții filmul poate da dureri de cap și/sau stomac.

În plus înarmați-vă cu răbdare că dureaaaaaaaaaaazăăăăăăăăă! Noi am ieșit din cinema la 01:30 am … și ningea feeric :) .

Mie mi-a depășit așteptările și m-a pus pe gânduri…

 

6 Responses to “Luați-vă pungă la Avatar!”

  1. valliy Says:

    abia astept sa vad filmul!
    chiar este pe bune partea cu durerile de cap si/sau stomac?

  2. Lore Says:

    de ce pe wordpress pot comenta si pe blogspot nici nu pot intra iin panou. WTF!

  3. sotiesimama Says:

    Ce am râs ieri… Am avut ocazia să discut cu un muncitor la vreo 50 de ani care s-a dus la „mol” să vadă „filmul ăla cu ochelari”. Mi-a povestit că după 2 ore s-a dus la ” băiatu’ di la intrari” și l-a întrebat cât mai durează. Când a auzit că mai durează o oră a căutat-o pe „cumătra” cu care mersese la film, dar ea era plecată deja de o ora să vomite acasă. :)) Parol!


Lasă un răspuns

