Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Eu și Wiki Decembrie 21, 2009

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 8:46 am
Tags: , , ,

Astăzi începusem un articol pentru blog ( din cele 12 salvate în drafts) și încă din primele minute am intrat pe Wikipedia să mă documentez. Mi-a atras atenția un text care spunea că „această pagină nu conține diacritice” și cum asta e o mare pasiune a mea :) m-am gandit să dau o mână de ajutor. Spre marea mea mândrie mai tradusesem și pentru Google numai că acolo treburile erau aproape gata. Însă pe Wiki e jale. Mulți scriu articole fără diacritice, traducerile nu au noimă și totul e în continua mișcare. Așa că am hotarât să mă implic :). Voi fi și eu o mică steluță în universul Wikipedia. Singurul lucru pe care îl regret este că nu am mai mult timp să îmbunătățesc cât mai multe articole.

Munca voluntară mă înnobilează.

 

One Response to “Eu și Wiki”

  1. anais anouk Says:

    …dar de nobili din pacate lumea asta nu are nevoie.

    ani de-a randul speram si eu ca macar sa aud un multumesc pentru munca benevola prestata cu atatea ocazii. insa mi-am pierdut rabdarea si speranta in acest sens.

    continui insa sa-mi pun timpul in sluja altora (cand copilul nu are stricata nevoie de mine ;-)


Lasă un răspuns

