Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Făt Frumos și Mătușa Cioară Octombrie 25, 2009

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 9:34 pm
Tags: , , , , , , , , , ,

BalaurulAu fost odată un rege și o regină care au fost binecuvântați cu un fiu. Fiul lor era într-u totul o minune. Așa că după ce l-au numit i-au dat și o poreclă… Făt Frumos! Evident, că era frumos, dah… Și parinții lui erau tare mandri de el, iar regina Sotiesimama se lauda toată ziua peste mări și tări cu puiul ei. Peste mări și țări, într-un ținut de basm, trăiu Mătușa Obiectivă și Unchiul cel Mai Tare. Mătușa Obiectivă îi tot spunea Sotieisimama că dacă va mai contiunua cu lăudăroșenia se va transforma într-o cioară mare, ciufulită și neagră, „că fiecare cioară își laudă puii”. Insă regina nu avea urechi să audă și îl lăuda și îl rasfăța pe Făt Frumos cum știa ea mai bine. Așa că, într-o bună zi, de la atâta pupat, sub părul bălai al lui Făt frumos se iviră două cornițe de aur. Și cu cât era mai pupat Făt Frumos cu atât cornițele de aur creșteau mai repede și mai repede. Cei mai îngrozitori pupici erau cei de la bunici care nu numai că le făceau pe acestea să crească dar le și întăreau. Când cornițele ieșiseră de tot era deja prea târziu… Făt Frumos se transformase în Balaur. Orbiți de dragoste părinții și bunicii încă nu vedeau, așa că Mătușa Obiectivă și Unchiul cel Mai Tare s-au urcat pe o mătură Lufthansa și au venit din ținutul Foarte Îndepărtat să îl vadă pe Făt Frumos Balaur. Șmecher și cuceritor prințul i-a dat un pup de balaur Mătușii Obiective și, fără măcar să iși fi dat seama, acesta se transformă pe loc într-o cioară… una roșcată, dar e irelevant. Deci Mătușa Obiectivă era acum Mătușa Cioară.

Ce va urma am să vă povestesc pe parcurs…

 

4 Responses to “Făt Frumos și Mătușa Cioară”

  1. Povestiri din orasul viu Says:

    Ha ha ha ce tareee! Și ce evideent! le-a făcut-o!

  2. Flavius Says:

    Seara bună
    frumoasă povestioară. şi aşteptăm continuarea ;)
    numai bine!

  3. AndreeaG Says:

    Heeeei! N-ai arhiva(ori sunt eu chioara :) )!!!
    Cum caut, sa pot citi si alte postari, in afara de a tot derula pag principala?

    • sotiesimama Says:

      Andreea, când am făcut eu blogul nu știam cum să fac pagini. Am făcut ceva categorii și atât. Acum știu să fac pagini. Am învățat asta învățând pe altcineva cum să își facă blog. Dar mi-e frică de schimbări. Mi-e frică să nu îmi fure schimbările ore de somn sau distracție. Sunt egoistă, recunosc! :P


Lasă un răspuns

