Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Oare se poate mai mult? Octombrie 14, 2009

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 8:12 pm
Tags: , ,

Astă seară am conștientizat ceva. Ceva care mă intrigă, mă frământă în loc să mă liniștească.

Îl iubesc ATÂT DE MULT pe Balaur… Atât de mult că mai mult de atât nu pot concepe. De câteva ori m-am rugat la Dumnezeu ca dacă voi mai avea un  copil să fie fetiță ca să nu fac niciodată comparație între ei. Cred că numai o mamă cu mai mulți copii mă poate lămuri. Sau, poate, numai doi copii ai mei mă pot face să știu și să înțeleg cât de mare e sufletul meu și câtă dragoste pot oferi.

Deocamdată Balaurul este VIAȚA MEA și uneori o gură de aer din jurul lui îmi umple sufletul… Nu cu aer ci cu dragoste. Și simt că plutesc. Oare se poate și mai mult de atât?

 

7 Responses to “Oare se poate mai mult?”

  1. Florin Says:

    Mereu e loc de mai mult, asa cum mereu e loc de mai rau :D

  2. bogdana Says:

    Daaa, se poate mult mai mult. Iar senzatia nu se poate explica. Dar e minunata! Si comparatii vei face, e inerent, chiar daca vor fi de sex diferit. E in natura noastra.

  3. Brish Says:

    Nu trebuie sa fie loc de mai multa dragoste…ea se dubleaza xoxox

  4. bogdana Says:

    Eu am momente cand raman fara aer. Si uneori simt ca imi explodeaza inima, da!

  5. […] As in „I have THE answer!” la întrebarea „Oare se poate mai mult?”. […]


Lasă un răspuns

