Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Hauck = nervi & vânătăi Octombrie 14, 2009

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 9:28 am

Deși e o marcă mereu lăudată iată că există și excepții.

Am cumpărat cu ceva timp în urmă, din Selgros, un scaun de masă de la Hauck, exact ca cel din imaginea alăturată. Mare greșeală… Au urmat numai nervi și probleme încă din prima zi. Odată ajunsă acasă am observat că husa era ciupită și peticită de mână. Din principiu, nu concep să cumpăr un lucru de firmă defect, dar și peticit de mână???WTF? Nu îmi puteam imagina un inspector de la CTC, al unei firme arhi cunoscute, peticind un scaun de masă, ambalandu-l și trimițândul la export. Mă uit la ambalaj care părea intact și sigilat cu bandă „miniblu” alt însemn ce ar trebui să inspire încredere.

Întors la Selgros i se spune soțului că nu mai au acest produs pe stoc. După 2 săptămâni, mergând întâmplător la cumpărături, descopăr cu stupoare că mai aveau o grămadă de scaune pe stoc? Din nou… WTF? Asta e altă poveste despre competența angajaților de la Selgros, dar nu o voi aborda ca să nu mă îndepărtez de subiect.

Revin la magazin cu scaunul și îmi coboară din greșeală unul roșu care, spre marea mea surprindere, avea o gaură și mai mare în husă. Îmi aduc unul albastru. Acum ghiciți! O husă șleampătă cu o gaură de vreo 3 cm lungime. Deci, 3 scaune Hauck Mac Baby – Fun for Kids cu găuri peticite pe ele. În ciuda faptului că vânzătorul m-a sfătuit prietenește să îl iau pe cel cu gaura mai mare, că avea husa mai șleampătă și mi-o putea ajusta mai frumos o croitoreasă, eu m-am întors acasă cu primul care are gaura mai mică. Nu îl puteam lăsa și să luăm banii pentru că facea parte dintr-o „super ofertă” cu un țarc în care Balaurul deja dormea de 2 saptămani.

Partea mai frumoasă de-abia acum urmează. Scaunul este o pacoste. Nu cred că există altul la fel de prost la prețul ăsta ( preț orientativ 220 de lei).35042728_miniblu-scaun-de-masa-albastru-hauck

Husa este imposibil de curățat iar pentru a fi spălată trebuie demontat scaunul șurub cu șurub.

Blatul mesei nu este rabatabil ca să poți pune copilul în scaun, ci trebuie să îl strecori cu mare grijă să nu îi învinețești piciorușele. La fel când trebuie să îl scoți. Mare, mare grijă! Important de menționat că nu am un copil gras pe care sunt nevoită să îl îndes în scaun, veți întâmpina aceste probleme indiferent de greutatea copilului.

Nu se pliază, decât demontat în 3 bucăți diferite.

Centurile de siguranță sunt prinse doar la îmbinarea dintre șezut și spătar. Atârnă ca niște mațe și vă vor împiedica să puneți copilul ușor în scaun, piciorușele prinzându-se în centuri. De altfel, centura care vine dintre picioare, de sub scaun, nu este reglabilă și permite copilului să alunece. Dacă nu sunteți atenți veți chema descarcerarea să vi-l scoată de sub blatul de masă.

Spătarul nu este reglabil pe mai multe poziții și nici scaunul pe înălțime.

Nu are roți, deci este foarte anevoios de mutat.

NU RECOMAND NIMĂNUI ACEST PRODUS – HAUCK MAC BABY – FUN FOR KIDS!

Verdict final: ȚEAPĂ, în valoare de 220 de lei!

 

12 Responses to “Hauck = nervi & vânătăi”

  1. camelcutza Says:

    nu pot decat sa ma ingrozesc,in primul rand pentru ca ti s-a vandut ceva defect si i-a durut in fund sa remedieze situatia,si apoi pentru ca un obiect pt copii,este atat de prost.

    • sotiesimama Says:

      Ca mi-au vandut mie e una, dar au vandut un stoc intreg probabil. Si am cautat pe site-ul oficial Hauck sa iau poza de acolo si nu se mai „mandresc” cu modelul pe care il am eu. Da, se poate si ceva atat de prost si nu exagerez. Iar pretul… pretul este indecent!

  2. Brish Says:

    Eu mi-am luat unul Pilsan. Trei pozitii pe spate, 5 pozitii pe inaltime, manere, roti. Husa foarte usor de scos si se usuca rapid. M-a costat 150 de lei acum 3 ani – acum e tot pe undeva pe acolo si ghici ce…dupa ce a fost calarit la maxim, acum se bucura si fiul meu de el.

    Cred ca Hauck-ul asta a fost facut pe vapor ;)

  3. Brish Says:

    Ah.si ssitem de prindere a centurii in 5 puncte :P

  4. capreleirinucai Says:

    Noi avem scaun Antilop de la Ikea, super simplu, nereglabil, nerabatabil, nepliabil, nenimic, dar f bun, stabil, safe si rezistent. Iar copilul chiar e dolofan, si la 1 an si 10 luni inca sta comod. Recomand oricui cauta un produs basic si imbatabil ca pret: in RO e cam 100 ron, iar in Belgia am dat fix 16 euro pe el.

    • sotiesimama Says:

      Noi avem toata mobila Balaurului de la Ikea si nici acum nu imi iese din minte scaunul acela cu 70 de lei de la Ikea… pe care nu l-am cumparat. Blatul era optional deci se putea scoate… (oftez)!

  5. capreleirinucai Says:

    daca nu te superi, as vrea sa preiau si eu articolul pe babydex.com, bineinteles cu indicarea sursei si autoarei. vorbim pe mail? eu am babydex@live.com

  6. adra_bell Says:

    Eu am luat un scaun ieftin, nu se regleaza pe inaltime, acoperit cu musama (se spala foarte usor), tavita se detaseaza. Primii Pasi, l-am luat la nervi, ca nu gaseam ce cautam, dar sunt foarte multumita de el.
    De la Hauck avem carucior, abia mai merge, dar hai sa zic ca are un an jumate de folosire intensa, poate asta e cauza.
    Hauck au mari probleme si la triciclete

  7. crina Says:

    hipermarketurile nu sunt cea mai buna alegere cand vrei sa cumperi ceva mai serios, nimeni nu are timp de tine, asta si daca gasesti pe cineva. si noi am fost prima data la cora, vazusem ceva frumos si bun la pret. cand in sfarsit am gasit pe cineva, ni s-a spus ca e singurul si a plecat. nu, mersi! nu vreau ceva testat si tavalit de toata lumea. si asa am ajuns la Lumea Copiilor si unde un domn vanzator ne-a facut o prezentare superba a unui scaun adus in ro de o firma din bulgaria, cangaroo. l-a montat si apoi ne-a mai facut o data prezentarea. scaunul este impecabil, sta baiatul meu de la 3 luni pt ca are spatarul reglabil si sigur va mai sta pt ca este testat cu succes de nepotica mea de 3 ani.


Lasă un răspuns

