Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mingea, banii si pixul Octombrie 12, 2009

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 2:28 pm
Tags: , , , , , ,

Asta a luat Balaurul de pe tavă: mingea, banii și un pix. Da, stiu… o să se facă fotbalist, că mi-a spus toată lumea. Da’ rugbist ce are? Ca să îmi placă și mie să mă uit la meciurile lui. În plus, pot spune cu mândrie, că fizic de rugbist are, mai ales acum că e chel. Apropos de asta… AM SCĂPAT DE CLĂMIȚE! Dar oare o echipă de rugby cu echipament roz îi gasesc? Ca să păstrez tradiția…LOL. Cum ar fi pe băieții de la Rugby Club Brașov să îi îmbrace în roz și să le schimbe numele în Metrosexualii Brașov? LOL. Mă opresc aici ca să nu știrbesc din respectul care îl am pentru acest sport și pentru Stejarii României și practicanții acestui sport.

Și încă ceva, am comandat tortul. A fost simplu, dar elegant, în formă de cifra 1. Iată un detaliu:

Detaliu tort

 

2 Responses to “Mingea, banii si pixul”


Lasă un răspuns

