Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Prea târziu pentru o faptă bună… :( Octombrie 7, 2009

Filed under: Interesante... sau mai putin — sotiesimama @ 3:22 pm
Tags: , , , , ,

Nici nu știu cum să încep. Mi-am pierdut cuvintele pentru că sunt supărată pe mine. Am reușit să mă dezamăgesc singură.

Întodeauna am crezut că faptele bune se întorc, iar după ce a apărut Balaurul am fost 100% sigură de asta. Așa că am încercat mereu să fac cât mai multe fapte bune. Mai nou trimiteam sms la numerele oferite de diverse campanii, cum e cea cu secția de cardio-chirurgie a spitalului Marie Curie sau cea cu restaurarea monumentelor. Însă, conform cu zicala „dau puțin, din puținul pe care îl am”, am stabilit sa nu trimit mai mult de un sms pe lună.

Îmi doream mult să susțin o campanie: „Tu câtă singurătate ai putea îndura?” . Am tot amanat trimiterea sms-ului și astăzi, când eram hotărâtă, am căutat campania pe internet ca să iau numărul, că la TV nu mai văzusem spotul. Și… și campania s-a încheiat pe 30 septembrie. :(   :(   :(

Spotul era atât de convingător! Dacă nu l-ați văzut îl mai puteți vedea aici:

http://www.fpmr.ro/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=275&cntnt01origid=15&cntnt01dateformat=%25d.%25m.%25y&cntnt01returnid=79

Ca să îmi ling rănile am să trimit un sms la 1388. Sunteți curioși? Vă explică aici: http://www2.tvr.ro/restaurare/ .

 

Și voi puteți ajuta! Chiar aici pe blog, în dreapta, strâng bani pentru câini abuzați. E simplu și nu durează, așa că, vă rog, implicați-vă ( dați clik pe „contoar”) .

 

 

2 Responses to “Prea târziu pentru o faptă bună… :(”

  1. mrorl Says:

    Niciodata nu este prea tarziu pentru o fapta buna!Stiu ce vorbesc…Important e ca v-ati dorit si ca va doriti in continuare sa faceti asa gesturi frumoase…e frumos sa-i ajutam si pe cei ce au nevoie!


Lasă un răspuns

