Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Barbatii sunt de pe Marte… clar! Octombrie 6, 2009

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 5:36 pm
Tags: , , , ,

Gospodina, supusa si cocheta

Am facut un mic sondaj folosindu-mă de mesajul de stare de pe Y!M. Balaurul va implini în curând un an – în ani de oameni; căci în ani de balaur are numai vreo 2 luni  – și ne trebuie un tort deosebit… evident, nu?

În sondaj întrebam dacă să fac eu tortul în casă sau să îl comand la un laborator de cofetărie?

Toate femeile mi-au raspuns să îl comand, că e mai practic. Clar, multe din ele sunt mame și știu cum e să faci un tort cu un bebe neastâmpărat în casă. S-au gandit, au cântarit și m-au sfatuit să nu mă complic.

Bărbații însă, cărora li se pare ca noi toată ziua ne distrăm, țopăind fericite pe lângă bebei, mi-au spus să îl fac în casă. Argumente au avut, și chiar pertinente. Că home made from scrap e mai bun. Incontestabil! Și probabil dacă e facut pe lună plină, când aș fi și eu liberă e si mai bun. LOL!

În concluzie, bărbații sunt de pe altă planetă față de noi .

Asta mi-a amintit de o poveste. Trebuie să fie o poveste și nu un banc, că prea sună a real life.

Un bărbat se întoarce, într-o zi obișnuită, de la serviciu. Poarta deschisă larg, dalele pline de noroi, bicicleta și skateboard-ul aruncate în cale. Iarbă smulsă si frunze în piscină. Câinele picatat în roz. În casă… DEZASTRU! Teancuri de vase murdare, frigiderul cu ușa deschisă, lapte pe jos și jucării oriunde. În dormitor soția stătea relaxată în pat, cu o revistă în mână, mască pe față si bigudiuri în păr. El disperat o întreabă:

„- Draga mea, ce s-a întamplat???”

„- Știi iubitule zilele alea când mă întrebi ce am făcut eu toată ziua? Ei, azi nu am facut nimic! ”

LOL.

Sotia gimnasta, intelegatoare si grijulie

 

One Response to “Barbatii sunt de pe Marte… clar!”

  1. Brish Says:

    Deci pana la urma l-ai facut sau l-ai cumparat :D


Lasă un răspuns

